De dag

83 3 0
                                    

P.o.v roos

Vandaag is de dag ik ga voor een maand naar een ander gezin. familie "leijten" ze wonen in Badhoevedorp en ik ga ruilen met Gaya. een meisje die ongeveer net zou oud als ik is rond de 16 17. ik zelf ben 16,ik ben een meisje die wel van een grapje houd, veder ben ik ook wel sportief en ik hou van shoppen.

P.o.v Gaya

Okee vandaag ga ik naar een ander gezin voor een uitwisseling. ik ga m'n ouders en Sam echt missen,
Dan komt m'n moeder binnen lopen "goedemorgen schat " Heey mam.
En al een beetje zin in vandaag?
Jhaaa tuurlijk! ahah ik ga je wel missen hoor dan ben ik zomaar m'n kleine meisje een maand kwijt. Ahw mam ik ga jou ook missen hoor. dan hoor ik m'n slaapkamer deur opengaan en zie dat het samuel is .WTF Gaya waarom pak je een koffer in? Ik geef hem de meen je die sirieus blik en dan snapt hij het eindelijk. Oh is dat vandaag al. Nou ik ga maar even een ontbijtje maken ik zie jullie zo wel weer benenden. Tot zo mam zeggen ik en samuel . Jhaa samuel dat is vandaag all hahaha. Maar ik weet nog niet eens hoe ze der uit ziet en hoe ze heet en... Ze heet roos maak je maar geen zorgen op der vragen lijst staat dat ze van shoppen houd en dat ze sportief is dus in ieder geval jou type. wat is der achternaam dan? Nee samuel je gaat der niet Google of wat dan ook je Wacht maar tot vanmiddag. okee rustig aan. dan roept m'n moeder dat het eten klaar is dus ik en Samuel lopen naar beneden. ik neem m'n koffer mee en zet hem alvast in de gang. daar zit ik dan het laatste ontbijt met m'n moeder en Samuel. m'n vader is altijd in de ochtend werken dus daar heb ik gister al afscheid van genomen. we kletsen nog even en dan is het echt tijd om weg te gaan. terwijl samuel en mn moeder de tafel afruimen doe ik snel even m'n laatste dingen zoals m'n jas pakken en m'n ov chip kaart, als we allemaal klaar zijn moet ik echt gaan we staan voor de deur in de gang, ik ga je wel missen hoor aller liefste zusje. ik ga jou ook missen hoor sukkel van me. ik geef Sam snel een knuffel. ik ga je echt missen schat, ik ga jou ook missen mam. ik geef m'n moeder een knuffel. onze knuffel word onder broken door samuel die hard Awhh begint te roepen waardoor we allemaal moeten lachen. dan ga ik op weg met m'n koffer naar het treinstation gelukkig is het niet ver lopen.

P.o.v roos
Ik heb m'n Koffer al klaar staan en alles echt 3 dubbel keer gecheckt, ik ben echt super zenuwachtig. ik wil echt weten hoe ze zijn, of ik broers of zussen heb en waar ik naar toe ga. ik zit benden op de bank en het is dus nu 7:30 en ik moet echt pas 9 uur weg maar ik gwn zo zenuwachtig dat ik niet kon slapen, dan kom m'n moeder benden. Heey schat. Heey mam. kon je niet slapen haha, nee haha. dus je hebt ook al ontbeten? Jhaa ik ben all helemaal klaar! oh ik dacht ik ga naar benden lekker een ontbijtje voor rood maken maar niet dus hahaha, ik en m'n moeder moeten vaak om elkaar lachen dat ga ik wel even missen als ik weg ben.

Nog 7 minuten en dan moet ik weg ik ga met de trein want dat komt het beste uit. ik loop Naar de deur met m'n koffer en neem afscheid van m'n moeder en vader. ik geef ze alle twee een knuffel en een kus, en daar ga ik opweg naar Badhoevedorp. ik moet ongeveer 35
Minuten in de trein want Badhoevedorp is niet eens zo veel ver weg blijkbaar. eindelijk aan gekomen in Badhoevedorp checkt ik uit en loop ik naar de straat waar ik heen moet met behulp van het handige Google maps. het is echt maar een paar minuten lopen vanaf het station

Fake sisterWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu