Tesrin Ne?

4 2 5
                                    

Merhaba Arkadaşlar, umarım kitabımı beğenirsiniz.

Her şey çok güzel ilerliyordu Mehmet gene bir kavgaya karışmış başını belaya sokmuştu. Su ve Burcu'nun bir planları vardı Mehmet'in başını beladan kurtarıp başka bir öğrencinin başını yakmışlardı. Bir gün Serkan ve Sunun evleri yakın olduğundan buluşma yerlerine birlikte giderlerdi çilek'in annesi ve babası çileğin başına bir şey gelmesinden çok korkardı ve aralarında en zeki Çilekti. Ve o gün çilekle birlikte Ailesi'de gelmişti, normalde bizi pek sevmez gibi davranıp aslında bizi çok severlerdi Mehmet'in annesi ve babası onu terk ettiği için kendi oğlu gibi severdi ama belli etmezdi her başı sıkıştığında İlker abisi kurtarırdı. Bir salgının ortaya çıktığından bahsettiler,  ne salgınının olduğunu sorduk ve bize hayvanlardan bulaşan bir hastalık olduğunu söylediler en azından burcunun alerjisi olduğu için hiç kimsenin evinde hayvan yoktu. sürekli birbirlerinde olduklarından dolayı eğer hayvan besleselerdi burcu hiç duramazdı hayvanları sevmesıne rağmen hemen bayılırdı. Hayvanlardan bulaşan bir virüs olduğunu aynı zamanda isminin tesrin olduğunu söylediler ve hemen bizi alıp evlerimize bıraktılar .

bir hafta geçtikten sonra ölü sayısı arttı ve herkes çok korkuyordu Sunun halası vefat etmişti görsel sanatlar öğretmenleri vefat etmişti artık hiç kimse evinde köpek beslememek istemedikleri için herkes evcil hayvanını dışarı bırakıyordu. Bir tedavisi aranırken artık bizimkiler evlerinden çıkamıyorlardı yakınlarını da kaybettikleri için çok korkuyorlardı online olarak konuşup online olarak ders çalışmaya çalışıyorlardı. çok özlemişlerdi  birbirlerini, can kaybı artıyordu ve her gün da çok artıyordu. Sokağa çıkma kısıtlaması gelmişti artık. Herkes bunalmıştı araştırmacıları, bilim insanlarının dediklerini dört gözle dinleyip takip ediyorlardı. Artık bir kaç Ülkede değil bütün ülkelerde bu salgın devam ediyor sadece bağışıklık sistemi güçlü ve hayvanlara alerjisi olmaması gerekiyor Burcu ise tam tersi yaşına göre çok zayıf bağışıklık sistemi çok güçsüz en ufak bir şeyde hasta oluyor bide hayvanlara alerjisi olunca en çok onun dikkat etmesi gerekiyor.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 24, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SalgınHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin