Podivné moře

508 18 0
                                    

Ráno se probudil jako první Patrik. Spongebobe vstávej! Dobré ráno hoši ozvalo se zezadu. Dobré ráno Gregu řekli dvojhlasně. Po snídani v podobě řas se s Gregem rozloučili a šli dál. Po dlouhé cestě narazili na obrovské hnědé moře. Opodál seděl smutný vesničan a vzdychal. Co se tu děje? Zeptali se. Áááále..... Jizvoun do našeho moře hodil smetí a krakena který hlídá aby ho nikdo neuklidil. To je špatné. Půjčte nám síť a my ho chytíme! Tak dobrá,ale moc vám nevěřím. Hmm.. proč by se snažil aby se do moře nikdo nedostal? Těžko říct... každopádně jde se na lov krakena! Vzali obrovskou síť a šli do moře. Teda tady je odpadků..... Když už byli dost daleko najednou se před nimi vynořilo obrovské zvíře. To je KRAKEN! Kraken se ně díval udiveně, ale síť ho vyprovokovala. Oba vzali tlustou síť z druhé strany a společně s ní jeli proti krakenovi. Kraken to poznal a chtěl uplavat, ale síť se mu zapletla do nohou a nakonec ho přece jen chytili, a když ho přinesli na souš, okamžitě se začalo vyklízet celé moře. Za odměnu vám dám loď, říká se, že existuje ostrov kde je prý i Jizvoun.

Když to sem hodil, nesl si i nějakou restauraci.... Křupavý krab! Děkujeme za informaci a loď, pane starosto, už musíme jít. Sbohem kamarádi.....

Spongebob v kalhotách: Záchrana Křupavého krabaKde žijí příběhy. Začni objevovat