Çağrı ;
Okula gitmek için hazırlanmaya başladım. Beyaz t-shirt , siyah pantolon ve siyah supralarımı giydim. Çantamı alıp kapıyı kapadım okula doğru yürürken o kızı gördüm sahi ya ismi neydi onun acaba sorsam mı ? Sormasam mı ?
En iyisi sormak.
-Heyy ? Günaydın
+Günaydın
-Okula beraber gidelim mi ?
+Olur.
O ne la kız resmen utandı. Böyle yanaklar kırmızı kırmızı oldu.
Okula doğru beraber yürümeye başladık. 10 dakikadır ne o konuşuyordu ne de ben. Neyse ben bu kıza ne soracaktım unuttum yaa. Düşün Çağrı düşüüünn.
Haaa buldum ismini soracaktım.
-Sana bişey sorabilirmiyim ?
+Tabiki de sorabilirsin.
-Senin adın ney ? Bilmiyorum da adını .
+Adım Gamze soyadım Yavuz . Senin adın ne ?
-Benim adımda Çağrı soyadım Çolak. Tanıştığıma memnun oldum. Diyerek ekimi uzattım. O da ;
+Bende memnun oldum. Diyerek elimle elini tokalaştırdı.
Biz böyle konuşurken okula varmıştık bile. Bugün ilk ders biyolojiydi. Offf Alllah'ım sabah sabah şu hayvanın dölllenmesi bu hayvanın çiftleşmesi hiç çekilmez yaa. Ama mecbur çekecez işte. Sınıfa girdik beraber herkes sınıftaydı. Bizim sınıfa beraber girdiğimizi gördüklerinde dalga geçmeye başladılar. Ulan olm ne var dalga geçilecek. Aoww yanımda ki Gamzeye baktığımda gözleri dolmuştu. Bunu görünce acayip sinirlendim. İnsanların ağlamasına dayanamazdım özellikle kızların ağlamasına.Birden bağırdım.
-KESİN LAN ŞU DALGA GEÇMEYİ ! GERİZEKALILAR !
Diye bağırdığımda sustular okuldayız diye ağzım varmadı küfür etmeye.
Sonunda hoca sınıfa girdi bende kafamı sıraya koydum uyumaya çalıştım olmuyor hala sinirliyim hıncımı alamadım illa dövecem o dalga geçenleri. Sakin çağrı sakin ol olm değmez ite köpeğe boş yere vurmaya.
Kafamı sıradan kaldırmadan yan tarafına gamzenin olduğu bölgeye çevirdim dersi dinliyordu. Ona bakmaya başladım. Çok güzel dudakları uzun saçları minik burnusu ve çok güzel gözleri vardı.
Ona baktığımı farketmiş olacakkı kafasını bana çevirdi ne oldu der gibi bakıyordu. Sonra tekrar derse döndü. Bende kafamı sıraya çivileyip uyumaya başladım.
Arkadaşlar hastaydım ancak bu kadar oldu. Sizleri seviyorum. Vote ve yorum yaparmısınız rica etsem. Şimdiden teşekkür ederim ♥♥♥♥♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FARKLI BEDENLERİN ÇEKİMİ
RomanceÇok farklıydılar onlar farklılıklarıyla birbirlerini buldular ♥