Már 25 percig ment a meccs, ilyenkor Nami-nak már 28 supportja volt, és egyszer sem halt meg, míg Lulut sikerült már 18x megölniük, Lulu adc-jét Dravent, meg 10x. Nami adc-je Miss fortune büszke volt magára. "28 kill a te segítségeddel Nami, büszke vagyok rád és magamra ;3" kiáltotta dicsőségessen.
"Ez után jár a süti ^_^" Viszonozta rá Nami. Amikor már 35 percnél járt a meccs, sikerült Nami és Miss Fortune csapatának az ellenséges Bázist a földbe döngölni. Ezzel már a 8. játékukat nyerték lulu és draven ellen egyhuzamban.
A meccs után Lulu odament Namihoz: "Szia Nami régi ellenfél, nem szeretnél kicsit mulatni a sok nyereséged után? ;)"
"Persze, szívessen elmegyek ha jó a kínálat" felelte őszintén Nami.
"Szuper!" szólt rá Lulu
"Engem nem is visztek?" kérdezte Miss fortune, Nami adc-je, akivel Nami hősiessen végigvívott több meccset. Már a kínálattól neki is felpezsdült a szeme, ugyanis tudja milyen jól tud sütni Lulu.
"Sajnos most csak Nami-nak csináltam az egészet, mivel Ő volt az MVP, Ő miatta nyertétek meg, Ő vitt téged a csúcsra! :) Remélem nem sértődtél meg, de így van"
"Oh, megértem..." Mondta Sarah Fortune kissé szomorúan. Eközben fogta magát, és mielött elment azt mondta: "Jó szórakozást nami, ezúttal ne vedd túl magad ;)"
"Nemfogok, vegyszó! :D" kiabálta utána nami a Sellőlány. Ezennel Lulu vezetésével elment. Miközben mendegéltek, az erdő mélyében épült romhoz értek. Sűrű dzsungel vesz körül, nem látható már sem a líga pájája, sem a tornyok.
Az erdő mélyében egy kis ház. Piros gombok lógnak a felépített léceken, vékony faoszlopok tartják a tetöt körülvéve. Hasonlít a jancsi és juliska boszorkány házához.
Lulu bevezeti ide a fiatal Nami-t, aki meglepődve dicséri lulu házát: "Hát ez szenzácionális, Lulu, ugyan mennyi ideig építetted ezt a kis nyugalmas boszorkánykunyhót?"
"Nem csak én építettem, helyette az ősi démonok Runaterra kezdetétöl segítettek benne" válaszolta Lulu személykedés nélkül. "Viszont most neked fogom bemutatni az egész berendezését, majd keress benne magadnak egy idilli helyet!"
Miközben Nami nagy nehezen a falépcsön felmászik az uszonyával, Lulu elmeséli a berendezését a lakóhelységének, amit nem sokkal Nami egyidöben is tapasztalhat.
Sok-sok lila, barna és vörös színeket lehetett látni a boszorkánykunyhó berendezésében, lila lelógó függönyökkel, akác fábol faragott szekrények és asztalok voltak minden sarokban. Egy papagáj ücsörgött egy kis kiálló vékony faoszlopon. Vékony, de világos fény sütött be a kisablakon egy kanapé melett.
Lulu már berendezte az egészet. "Érezd otthon magad, Muffint sütöttem! ;)" magyarázta Lulu. Nami azon nyomban egy nagy barna Fotelt ami a kanapé melett volt szemelt ki magának, amit azzonal birtokba is vett.
Miközben a sellö helyet foglalt, Lulu a kis boszorkány máris ügyessen és tapasztaltan egy fatableten felszolgált 12 extra méretü Muffint. "Hoppá, ennyit nem kelett volna, nem tudok ennyit megenni, vagy te megeszed az összeset?" kérdezte csodálkozva Nami.
"Én nem eszek most, bocsánat, viszont segítek neked" felelte Lulu, viszont a sellö társa csodálkozott gondolatában, "hogy tud besegíteni, hogy ha nem is eszik velem?" azonnyomban rákérdezett: "és a maradékkal mi fog történni, Lulu?" Lulu elörelépett egyet, és "Ohhh, hát nem hinném hogy maradni fog akár mi is, hogy ha ez a csodaszép pocid feszülni kezd ;)"
"Viccelsz, sose szoktam enni annyit, tudod a társadalom nem nézné jó szemmel, vigyázok az alakomra nagyon!" kifogásolta a fiatal hallány. Lulu csak a szemét körözte "majd meglátjuk, hehe :3" gondolta csöndben, magában.
YOU ARE READING
League of Legends magyar: Nami falánk lett :3
Short StoryArról szól röviden h nami mindig elveri Lulut az összes közös játékukban, így Lulu kieszel egy tervet, amivel Nami becsalogatja a házában és gondoskodik arról hogy ne tudjon több meccset megnyerni. De hogy hogyan? ;) Érdekes módon! Megjegyzés: Ebben...