"Din Don Din"
"මේ වදකාර Alarm එක...ආෂ්..ඇයි මෙච්චර ඉක්මනට උදේ වෙන්නේ?..."
එදා සෙනසුරාදා දවසක්.ඒත් ඩී ට උදේම නැගිටින්න වුනේ එදා එයාට class තිබුණ නිසා.වෙනදා වගේම එදත් ඉතින් එයා class ගියා.ඊට පස්සේ ඉතින් යාලුවොත් එක්ක පිස්සු නට නට හිටියා.පිස්සු නටනවා වගේම එයා ඉගන ගන්නත් අමතක කරේ නැහැ...
ඉතින් class වලින් පස්සේ ගෙදර ඇවිත් ඩී කෙලින්ම ඇදට වැටුනා"ආෂ්..මට මාර මහන්සි මෝඩයෝ..."
"මහන්සි නම් ඇග හොදගෙන එනවා..මෙතන ගඳ ගහන්නේ නැතුව"
ඩී ගේ අක්කා කිව්වේ විහිළුවට වගේ.ඩී ගේ අක්කා ගොඩක් නපුරු විදියට තමා ඉන්නේ ඒ වගේම පොඩ්ඩ ඇත්තං ඩී ගේ ඇඟට කඩාගෙන පනින පුරුද්දක් එයාට තිබුණා.ඒත් එයා ඩී ට ගොඩක් ආදරේ කරා.ඩී ගේ අම්මා ගෙදරින් ගියාට පස්සේ අක්කා තාත්තා එක්ක ඩී ව ගොඩක් හොදට බලාගත්තා.
ඩී ඇඟ හොදගෙන TV එක ලගින් ඉදගෙන අක්කයි,තාත්තයි එක්ක කියව කියව හිටියා.රෑ වෙනකොට ඉතින් කාලා බීලා නිදා ගන්න ගියා.ඩී ට ගොඩක් රෑ වෙනකන් ඇහැරං ඉන්න පුරුද්දක් තිබුණේ නැහැ.
ඉතින් වෙනදා වගේම නින්දට ගිය ඩී ට පොඩ්ඩක්වත් හිතුනේ නෑ..මේ රැයෙන් පස්සේ තමන්ගේ ජීවිතේ වෙනස් පාරකට හැරෙනවා කියලා..ටිකෙන් ටික වෙලාව ගියා.ඩී ට හොඳටම නින්ද ගිහින් තිබුණා.එකපාරට සීතල හුලඟක් ඩී ගේ ඇගේ වැදුනා.ගස් හෙලවෙන සද්දයක් ඇහුනා.කකුල් දෙක ඇඳ උඩ නෙමෙයි තියෙන්නේ කියලා ඩී ට දැනුණා.........👉CHAPTER 2👉
😊Chapter 2 එකට යන්න කලින් ඩී ගැන පොඩි හැඳින්වීමක් කරන්න හිතුනා...ඩී කියන්නේ සාමාන්ය පවුලක සාමාන්ය කෙල්ලෙක්.ඩී ට තාම වයස අවුරුදු 18යි.එයාගේ පවුලේ හිටියේ එයාගේ අක්කයි,තාත්තයි විතරයි.ඩී ගේ අම්මා එයාලව දාලා ගිහින්.අම්මා නැති දුකත්,වෛරයත් ඩී ගේ හිතේ කොනක ඉදං ඩී ව හහැමදාම රිද්දුවා.ඩී ට තාම ආදරවන්තයෙක් නැහැ.මොකද කියනවනම් ඩී වෙනුවෙන් දෙවියන් ලියපු ලස්සන ආදර කතාවක් තිබුණා..විශේෂම දේ තමයි ඩී වෘකයන්ට ගොඩක් කැමතියි.එයා මිනිස් වෘකයෝ ඒ වගේම Werewolf කියන අය ඇත්තටම ඉන්නවා කියලා විශ්වාස කරා.එයා ඒ දේවල් පිස්සෙක් වගේ විශ්වාස කරා..
මං හිතන්නේ මේ පොඩි හැඳින්වීම ඇති ඩී මොන වගේද කියලා පොඩි අදහසක් ගන්න...
YOU ARE READING
I MET HER [COMPLETED✔]
Werewolfමිනිස් වෘකයන්ගේ සහ වැම්පයර්වරුන්ගේ ගැටුම් අතරින් ගලා යන වෘක කොල්ලෙක්ගේ සහ සාමාන්ය කෙල්ලෙක්ගේ ආදර කතාවක්....💏 වෘක හා වැම්පයර් ගැටුම් නිසා ඔවුන්ගේ ආදරයට කුමක් වෙයිද? වෘකයන්ගේ නීති හා සංස්කෘතිය නිසා ඔවුන්ගේ ආදරයට කුමක් වෙයිද?