Özlemek sevdiğimizi günlerce görmemek değildir. Onun yanından ayrıldığın saniye onu özlemekte özlemek değil. Özlem yastığa başını koyduğun an onun senin aklına gelmesi de değildir.
Özlem sahi nedir biliyormusunuz ? O senin yanındayken bile onun kokusunu özlemektir. Özlemek uyuşturucu gibidir. onunla vakit geçirdikçe o vakitlerin artmasını istemektir. Her zamn o vardır aklında... Akşam yatarken onun hayalinde dalarsın uykuya, sabah uyanınca dudağından çıkan ilk kelimenin onun ismi olmasıdır özlemek. körü körüne bağlanmaktır özlemek. özlem tek taraflı olursa yorar, uyuşturucu nasıl insanı yok ederse özlemde insanı yok eder. En tehlike duygulardandır özlem. Özlem kimi zaman çaresizlik kimi zaman mecburluktur...
Benim içinse özlemek seni görmediğim her dakika kendimi bitirmemdir. kendimden çok seni düşünmem özlemin ta kendisidir. özledim dediğimde gelmeyeceğini bile bile yine de seni özlemektir. senin için kendimden vazgeçmem kendime yaptığım en büyük bencilliktir. bu benciliğin nedeni ise sana olan özlemimdir. özlemek bazen vazgeçme nedenidir.
'Kim daha çok severse o daha çok acırmış, kim daha çok özlerse o daha yalnız kalırmış' -CEM ADRİAN
#
Umarım begenirsiniz :D Yorumlarınızı bekliyorum