Első fejezett

378 18 6
                                    

Giorgio szemszöge

Egy szép tavaszi reggelen fénylő napsugarak hatoltak a hálószobába . Amikor arra gondoltam ,hogy el jött egy újabb nap . Valahol éreztem mélyen hogy ez nem az én napom lesz . Kávémmal a kezemben erkélyre mentem ,ahonnan hallani és látni a város zaját . De én semmit sem halodtam ezekből , csak merengve bámultam a semmibe és egy lány járt az eszemben . Mikor a telefonom pityenése zökentett ki a gondolataimból.  Az a lány küldött üzenetett akire gondoltam , az üzenetben ezt írta : Sürgösen találkoznunk kéne ...jó lenne ha még ma, egy óra mulva . Találkozunk a kávézóban .  Ekkor egy kicsit jobb kedvem lett ,gyorsan el készültem  és a kávézóba siettem .Út közben  még egy csokor virágot is vettem . Be mentem a kávézóba de a lány még nem volt ott  . A pulthoz mentem , ki kértem egy pohár vizet , ekkor meg jelent Emma .

-Szia Giorgio
-Szia szivem -pusziltam meg az arcát -Hoztam neked virágot el fogadod? -nyújtodtam felé a virágot de ő nem fogadta el, amitől meg lepődtem .
-Pont eről szeretnék veled beszélni  ...
-Ezt  most nem értem , ha jól tudom mi együtt vagyunk egy  jó ideje, és hamarosan év fordulónk is van. 
-Giorgio ne haragudj de újra meg csaltalak ...-kezdet el sirni

Amikor ezt meg halodtam Emmától a hüh és a szomorúság keletkezett bennem , és a fiúk szavai jártak az eszemben . A srácoknak igazuk volt , mind végig  .  Én nem hitem el mert mentem neki a falnak . Emma egész végig  játszadozott velem . Nem akartam el hinni , a lány szemébe se tudtam nézni egyből ott is hagytam  a kávézóban,  a virágot  bele dobtam a szemétbe  és csalododtan mentem a stúdió felé. A stúdiónál a srácok vártak rám. Nem szoltam semmit csak be  mentem, a srácok követek engem.

-Mi van Giorgio ? -kérdezte Barni
-Igazatok volt mindenben
-Miben? -gondolkodtak el
-Ja- jutott eszibe Balintnak valami - Emma 
-Igen be valott  mindent  . Igazatok volt
-Mi már rég  sejtetük

Reménytelen Szerelem Where stories live. Discover now