Mao ni na adlaw na nag uyab me yeah kini gyud na adlaw biga-on baya kayo ta. Ga to-o dayon sa estorya bisan paasa ra diay. So yes nag uyab na me ug that day pud birthday pud sa binata nako, anak sa akong barkada sa high school. That time Wala pa nako siya gi sugot gabie na nako siya gi sugot around 7 o'clock. While ga celebrate me gi invite namo siya sa salo2x ug sa usa ka beach resort namo gi celebrate Ang birthday sa bata. So kamulo ug ligo na ligo pud siya akong future uyab Kay that time dili pa me uyab Kiat Kay ko noh. Hahaha bunalan na jud Kung mama Kung maka balo siya ahning ka boang nako while ga ligo me ga estorya Raman gud me ato pero girl lahi ug timing yots maka baking ta kalit yaw kalit Raman pang haluk yawa na Kiat ba ahing tawhana pero yots Wala gyud koy paki ato ay Wala ra sa ako Ang haluk Niya(na guyuma ata ko hahaha) gi pa mati ra nako siya pero wako ka kaya gi kawas ko gi adto Kos barkada nako Kay dili ni mau so while ga estorya me sa akong barkada Makita nako siya na gi kawas so gi tawag nako siya Kay mag pa uban ko Kay mag ilis. Hoy mga amaw nag ilis lang ko naa ra siya sa gawas ng hawid sa bag nako. Hahaha so amo to while ga ilis nag tawag si mam ahna siya so gi tunol Niya Ang cp then I answer the call nag tawag diay si mama Kay going akong ante didto sa resort uban iyang kauabn sa work Kay Dito Sila mag overnight so mao to nag huwat nalang ko iya ante ug siya pud na uban sa ako naa ra me nag tambay sa cottage na gi rentahan namo then akong mga barkada kamulo ng ug pang hipos Kay mo uli. So mao ahna Kos iya na yaw Lage ka ba nganong haluk man ka Saba gud sunod para dili ka warag kawatan. Ug gi katawa ra San siya. So after that gi abot na si ante ug siya pud gipa uli na nako. So nag tabang sa ko iya ante didto sa pag prepare ug discarga sa gamit pero kamulo me ug text ato. So in long run chars nag uyab na me ug paskang lipaya raw Niya. While Ang naa sa akong utok lipaya ka Kay naa na Kay ma ilad.