Jen tak pro informaci dneska je 21. prosince a já se rozhodl jít si zabruslit. Normálně nebruslim, ale tak je zima navíc spousta času.

  Zvedl jsem se z pohovky v obýváku a odkráčel do šatníku. Chvíli jsem rozmýšlel nad vhodným oblečením. Uznal jsem, že nejlepší budou tepláky značky Adidas a nějaký tričko s mikinou. To triko jsem nějak neřešil, přeci jen na něm bude ta mikina. Oblečení by bylo a ještě super by bylo kdyby sis šel Richarde najít ty brusle že. oblečený jsem šel do sklepa, kde měli být údajné brusle. Á mám vás. Pořád mi byly. Vrátil jsem se nahoru do bytu, abych si vzal mobil, klíče a peníze, vzal jsem brusle a šel jsem pěšky na stadion. 

Jak jsem říkal, moc často nebruslím. Jen občas, když chci být sám a vyčistit si hlavu nebo jen tak z nudy.

Vešel jsem dovnitř budovy, zaplatil vstup 50kč a šel do šatny.  Nazuté brusle byly a já si šel vyčistit hlavu.

Na ledě jsem strávil dost času. Prakticky dokud bruslení neskončilo. Jsem zvyklý, že se chodí fanynky fotit a dneska to nebylo výjimkou. Po cestě domu na mne začala padat únava, jak by ne, vždyť je půl desáté večer.

Doma jsem se zul a šel rovnou do sprchy. Dneska jsem to vzal docela hopem. Měl jsem hroznou chuť na moje oblíbený Capri-sun. Takže moje nohy šli ze sprchy rovnou k lednici. Měl jsem ještě nějakou práci co se týče spoluprácí. Byl jsem natolik unavený, že jsem si vzal svoje pitíčko a šel jsem si lehnout do postele.¨

OdlišníKde žijí příběhy. Začni objevovat