Okulu okusan bir dert okumasan bir dert derken yine okula giderken buluyorum kendimi yolda giderken benden istenilen on binlerce beklenti kafamın içinde zıplıyor " bizi sakın unutma ,bizi sakın unutmaaa..." Aman çok lazımdınız hepiniz .
Bütün yol uzulmeli miyim uzulsem daha başarılı olur muyum , acaba ultra zeki akrabalarım ne zaman çalışmaya ara vericek ,şu koltukta oturan çocuk yakışıklı mi , üstüm düzgün mu birde o her otobüste olan dik dik bakan teyzenin o senden hoşlanmadım bakışını yedikten sonra düşüncelerime son verip indim otobüsten. Bu kız ne zaman baslayacak diyorsanız kusura bakmayın ama bunlar hayatın gercekleri . İndim yürüyorum ağzımda kelimelerinin yarısını uydurduğum ingilizce şarkı gidiyorum.
Eee okuldan çok bahsettik muhtemelen derslerimi merak ettiniz merak edecek bir şey yok güzel olmadığım gibi zeki de değilim aynı her insan gibi normalim bence .Okulda başarılı olursam haz etmeyenlerim var ne diyebilirim ki kimin yok arada başarisiz olunca laf sokuyorlar ama katlanmak zorundayız çünkü bir prenses öyle yapar ... ben prenses miyim anasını satim neyse
Aşk aşk, ne bilmiyorum ama şu okuldaki popüler çocuğa aşık olanlardan değilim yada peşinde erkek dolaştiran kızlardan peki kimsin sen ? Bende kendime çok soruyorum beraber tanıyalım o zaman anlatıyorum dinleyin ...
Benim hayatım o kadar normaldi ki baskıcı bir aile , karmakarışık sulaleler , bizi satan arkadaşlar ama en iyisi en yakın arkadaşlarımın kuzenlerim olmasıydı işte bu normallige bir degisiklik katmam gerektiğini anladım ve hikaye öyle başladı
. En başta okuldan bahsettim çünkü çoğu kitapta daha çok aşk meşk ilişkilerinden bahsedilirken gerçek hayatta bunlar yok hepimiz biliyoruz dimi ; evet dedik devam edelimOkul var iş var bunlara sahip olmayan bile var mutlu olsunlar onlarda . Çalıştığım LGS den kötü sonuçlarla liseye başlamıştım aradan zamanın nasıl geçtiğini anlamadan lise 3' e gelmiş her hangi bir yerde part time çalışan ben, zengin olup bu ülkeyi terk etmeyi umuyordum. Şu an fikir ayrılığına düşmüş olabiliriz yurt dışında bulunma konusunda önemli değil ben böyle olmasını istiyordum çalıştım , çalıştım ,çalıştım İstanbul'da herhangi bir üniversiteyi bitirdiğimde aklımdan geçen sadece tek bir şey vardı pasaport .
Bu surede sevdiğim cocuk beni sevmedi seveni sevemedim ya da güvendiğim den kazık yedim bazıları başlayamadan bitti bunun için çok uzuldugum zamanlar ve beni kimse sevmez diye bunalıma girdiğim zamanlarım oldu ama f...ve b... bana destek oldular....
( Sizde size destek olucak doğru insanları bulursunuz umarım buraya kadar okuyan kişi sana diyorum ...
24 yaşımda ailemden zor bi hal izin almıştım evde büyük kavga var , uğramayın bu ara bizim eve . Uçaktan indim bir gök yüzüne baktım ve çat vuruldum küçük bir su damlası ,nereye inmiştim tabiki hala aynı kıtadayim sizce benim ailem beni Amerika' ya yollar mı tabiki uzak doğudaydim ama küçük olanından Güney Kore' ye geldim korecem gelmeden önce çalıştığım kadarıyla sinifta kalmıştı ama olsun ,başlayan yağmur uzun sürdü otele geldim ve eşyalarımı yerlestirdim.
Küçük bir vardığımı haber verme konuşmasından sonra durdum , bir an boşlukta gibi hissettim ama içimde hala düşündükçe onunla kurduğum hayaller tüm bedenimi sarmış kalbim ve beynim patlayacak gibi olmuştu yine de o boşluktan kurtulamamıştım. Oturdum yatağa ve sesli bir şekilde neydi bu istek şimdi ne yapacağım diye sordum kendime .Kararlıydım yapıcaktım hayal kurduklarımı sarf edilen onca söze ve bana bakıp hala burdayım diyen engelleri kırmaya geliyorum dedim ve ....... ( Bir sonraki bölüme gell) 😉