ΤOM MARVOLO RIDDLE

11 1 0
                                    

Ο τομ είναι ενας βρετανος half-blood μάγος Γενιθικε το 31 Δεκέμβριου 1926 και πείθανε στης 18 Μάιου 1998 ηλικία 71 χρόνον ο τομ εκτός από την φίδι του την Ναγκινι δεν είχε νιώσει αγάπη ο τομ στο ορφανοτροφείο του εκαναν μπόουλινγκ γιατί τον θεωρούσαν περίεργο.Όταν ο Riddle ήταν έντεκα ετών, ο Dumbledore, ο οποίος εκείνη την εποχή ήταν ο δάσκαλος μεταμορφώσεις στο Hogwarts, μίλησε με την κ. Cole, η οποία τον ενημέρωσε για το πόσο ασυνήθιστο ήταν το αγόρι, μοιράζοντας ιστορίες για την εξαιρετική επιρροή του στα άλλα παιδιά.

Όταν ο Ντάμπλντορ επιτέλους συστήθηκε στο αγόρι, ο Ριντλ αρχικά τον πίστευε ότι ήταν γιατρός ή ψυχίατρος κάποιου είδους, ήρθε να τον πάει σε άσυλο εξαιτίας αυτού που είχε δει το προσωπικό. Πείστηκε αφότου ο Ντάμπλντορ επέδειξε τη δύναμή του χρησιμοποιώντας μια γοητεια καταψυξης φλογας στο ντουλάπι του Ριντλ και αποκάλυψε ότι το Χόγκουαρτς ήταν ένα σχολείο για ανθρώπους με οπότε ο Ριντλ συνειδητοποίησε ότι αυτές ήταν οι ικανότητές του. Ο Τομ ανέφερε επίσης την επάρκεια του για τον Parseltongue στην ίδια συνάντηση, ρωτώντας αν ήταν ένα κοινό δώρο μεταξύ των μάγων, στο οποίο ο Dumbledore δεν έδωσε καμία απάντηση. Ο Ντάμπλντορ επέστησε επίσης την νουθεσία του Ριντλ για κλοπή από άλλους και τον ανάγκασε να επιστρέψει τα αντικείμενα με τη συγγνώμη του. Προειδοποίησε επίσης τον Riddle να σταματήσει την κακή συμπεριφορά του, καθώς ο Hogwarts είχε έναν κώδικα τιμής όπου τα ψέματα, η εξαπάτηση και η κλοπή δεν ήταν ανεκτά.Σε πολύ νεαρή ηλικία, ήταν σαφές ότι ο Riddle επέδειξε την επιθυμία να είναι διαφορετικός και να ξεχωρίζει από τους άλλους (όπως υπαινίσσεται όταν ανέφερε την αντιπάθειά του για το όνομά του, επειδή ήταν ένα τόσο κοινό όνομα).Ο Riddle δεν εξεπλάγη όταν πληροφορήθηκε από τον Dumbledore ότι ήταν μάγος - ήταν, στην πραγματικότητα, πρόθυμος να πιστέψει ότι είχε ειδικά δώρα που κανείς άλλος δεν είχε. Ο Γρίφος έδειξε επίσης έναν διαπρεπή φόβο θανάτου, θεωρώντας τον ανθρώπινη αδυναμία. Ισχυρίστηκε ότι η μητέρα του δεν θα μπορούσε να είναι μάγισσα, γιατί αν ήταν μαγική, τότε θα μπορούσε να αποφύγει τον θάνατο, και νόμιζε ότι ο πατέρας του ήταν μάγος. Ρώτησε αν ο πατέρας του ήταν απόφοιτος του Χόγκουαρτς, στον οποίο ο Ντάμπλντορ είπε ότι δεν γνώριζε εκ των προτέρων.


Η κατάχρηση των μαγικών του δυνάμεων θορύβησε τον Άλμπους. Αποφάσισε να τον παρακολουθεί στενά, κάτι που θα έπρεπε να είχε κάνει ούτως ή άλλως, δεδομένου ότι ήταν "μόνος και χωρίς φίλους". Ο Ντάμπλντορ προειδοποίησε επίσης τον Ριντλ ότι στο Χόγκουαρτς θα εισαχθεί στους νόμους που ελέγχουν τη χρήση μαγείας στον κόσμο των και ότι οι παραβάτες του νόμου τιμωρήθηκαν με σοβαρότητα όχι από τον Χόγκουαρτς αλλά από το  Η συμπεριφορά του Ριντλ άλλαξε όταν ο Ντάμπλντορ τον επέπληξε. φυλασσόταν περισσότερο και προστάτευε τις αντιδράσεις του. Ο Ντάμπλντορ έδωσε στον Ριντλ αρκετές πληροφορίες για να βρει το  και  Παρείχε επίσης στον Ριντλ ένα επίδομα από τα κονδύλια του σχολείου, ώστε να μπορεί να αγοράσει τα βιβλία και τον εξοπλισμό του. Ταξιδεύοντας μόνος του στο Diagon Alley, ο Riddle αγόρασε μερικές μεταχειρισμένες ρόμπες και βιβλία ορθογραφίας για τον εαυτό του, μαζί με το ραβδί του, το οποίο ήταν δεκατρίαμισι ίντσες, κατασκευασμένο από yew με πυρήνα φτερών φοίνικα από . Λίγα ήξερε ο Ριντλ, ότι το ίδιο το ραβδί, στο μέλλον, θα μοιράζονταν τον ίδιο πυρήνα ραβδιού με τον   αργότερα είπε ότι το ραβδί ήταν πολύ ισχυρό. Ο Βόλντεμορτ ήταν πολύ ευχαριστημένος με αυτό μέχρι που το ραβδί τον απογοήτευσε κατά τη διάρκεια της αντιπαράθεσης του με τον Χάρι Πότερ στο του Λιτλ Χάνγκλετο.

Hogwarts story's Where stories live. Discover now