*1. Bölüm*

35 2 0
                                    

Merhaba, benim adım Ay.
Küçük bir evde abim ile yaşıyordum.
Annem ben 1 yaşındayken hayatını kaybetmiş.
Babam bu yüzden 3 yaşına kadar abim ile bana şiddet uyguladı. 4 yaşındayken de bizi evden attı.

2 yıl boyunca sokakta yaşadık. Daha sonra bir kadın bize evinde kalabileceyimizi söyledi. Ama çok yaşlı olduğundan bir kaç ay sonra öldü. Bize biraz para bırakmış onun evinde oğluna kalmış. Bizde o parayla çok eski püskü bir ev tuttuk.

Abim'le aramda 6 yaş var. ve o 6 yaşından beri bana bakıyor benim için kendi çocukluğundan vaz geçti. Ama hiçbir zaman isyan etmedi beni her zaman sevdi. Ben 10 yaşıma geldiğimde beni okula kayıt ettirdi. Daha önce paramız olmadığı için ikimizde okula gidememiştik. Okuma yazmayı ve bazı matematik işlemlerini biliyorum. Abim öğretmişti bana, o da bize para veren kadından öğrenmiş.

Beni direkten ortaokula yazdırdı. Oradaki kişiler benden bir kaç yaş daha büyüktü o yüzden benimle hep dalga geçiyorlardı. Ortaokul 2 ye giderken bir gün evde kötüleştim. O gün okula gelmediğim için beni okuldan attılar zaten atmak için yer arıyorlardı. Bir kaç gün sonra evin sahibinde 3 aydır kirayı ödemediğimiz için attı bizi.

O zamanlar 11 yaşındaydım. Ve bunları haksızlık olarak görüyordum. Herkez mutluyken biz niye bunları çekmek zorunda kalıyordukki. Dünya herkezi mutlu edip niye bir bizi üzüyordu. Bu haksızlık! Üstüne üstlük kötüleştiğim gün hastaneye gittiğimizde de bana "Devil's disease" teşhisi konuldu. O ne demek derseniz "Şeytan hastalığı" bu hastalığa yakalanamassınız bu doğuştan gelen bi şeydir ve bu hastalıklı kişilerin şeytanlar gibi kuyruk ve boynuzları çıkar. Eğer kişi güçlüyse kanatları bile çıkabilir. Ve kişi şeytan güçlerine sahip olur.

İnsanları yiyerek beslenirler. Ayrıca ne kadar insan yerleryerse o kadar güçlenirler. Bu güçler şunlar olur çoğunlukla; çok keskin dişler ve renk değiştiren gözler ama duygulara göre. Her duygunun bir rengi olur. Evet sadece bu ikisi ama çok güçlüyseniz ve kanatlarınız var ise ayrıca; uçabilir ve bir sürü şekile bürünen bilirsiniz örneğin insan, kedi, köpek, kuş, kertenkele, kaplumbağa ve daha fazlası.

O gün hastaneden kaçmıştik bu hastalığı olanlar idam edilirdi çünkü. Abim evden kovulduğumuz gün "Abicim seni her zaman koruyacağım sen hiç merak etme sana hiçbir şey olmiyacak gerekirse canımı bile sana veririm. belki bu güç ile benden daha fazla güçlüsün ama ben sana bu güçü kullandırtmayacağım bile " dedi

Evett nasıl olmuş 2. Kitabım daha 1.si bitmedi ama olsun yorumlarınızı çok merak ediyorum bu sırada bence çok güzel oldu ve olucak. Hikayeyi biraz Mha ve kimino yaiba ya benzeticeğim yani şeytan hastalığını kimino yaiba'dan esinlendim
Neyse umarım beğenmişsindir DEVAMINI İSTEYENLER YORUMLARDA BELİRYSİN
Ayrıca fikirlerinizi benimle paylaşırsanız çok sevinirim

Tiktok hesabım:_gachanur_
( 422 kelime )

Devil's Disease Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin