*3.bölüm*

3 0 0
                                    


-O çocukla çok konuşma hiç gözüm tutmadı.

  Bir sonraki gün çok erkenden uyandım kahvaltı hazırlayıp yemek yedim. Abimle Kerem uyanınca onlarda yediler. Kerem kahvaltıdan hemen sonra çıktı o çıkmadan hemen koşup nereye gidiceyini sordum. İlk önce abime baktı ve sonrada sırıtıp kulağıma eğilidi.

- Korkma prenses gelicem.

Dedi. Ardından kıkırdayıp çıktı. Abim o çıkar çıkmaz yanıma gelip bana ne dediğini sordu. Sebepsizce korktum ve bişey diyemedim dona kalmıştım resmen. Abim saçlarımı okşayıp.

-tamam seni zorlamiycam.

Dedi.

   Kerem saat 2 de geldi. Ve hemen yattı abim zaten uyuyordu bende ona görünmeden yattım. Doğrusu ondan korkmaya başlamıştım. Hemen uyudum bir kaç saat sonra değişik sesler duymaya başlamıştım. Merak edip odadan çıktım ses salondan geliyordu. Mutfaktan bir b!çak aldım ve salona doğru ilerledik. Gördüğüm şeyle Ödüm koptu gördüğüm şey keremdi. Şeytana dönüşmüştü icimdem "odamı benim gibi bendemi böyle olucam yani" diye geçirdim. Ben içimden bunları geçirirken Kerem beni gördü ve.

-Prenses senin burda ne işin var. Opss galiba seni öldürmem gerekicek.

Dedi. Sırtındaki ele benzer şeylerden birini bana yöneltti tam beni öldürecekken...

Hahah bitti merak edin bakalım ne oluyo ayrıca başka bölüm istiyorsanız yazın ben sizin zihninizi okuyamıyorum hadi byy

Tiktok hesabım :_gachanur_

(205 kelime)

Devil's Disease Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin