deel 3

280 4 0
                                    

Perspectief Ahlam.

Ik loop naar binnen in het bedrijf en meld me  aan . Dit is wat ik dagelijks ga moeten doen . Ik loop vervolgens naar de lift ik druk op de knop en net op dat moment komt er een gedaante tevoorschijn. Uk kijk recht van me en zie een man van ongvr(ongeveer) 24 . En nu dat ik het door heb hij is kapot lang shi 1m80 ofzo astagfirullah,ik hoor ineens "Ben jij Ahlam Madini.?" Ehm jah .. Ah ben jij dan Yanis .?
"Jah en ahh oke Dan ben jij dus mijn nieuwe prive secretaresse of niet want ik heb je hier nog niet eerder gezien.?"
jah dat ben ik . Dode stilte dacht ik in men eigen we stonden trouwens al in de lift.
Aangekomen op de vedieping stap ik af als je het zo noemd en om eerlijk te zeen weet ik niet eens waar ik naar toe moet die vrouw aan de bali heeft niets gezegd alleen dat ik naar boven kan met de lift ii wou net terug de lift instappen op te vragen beneden dan hoor ik ineens een stem "volg me maar aangezien we in de zelfde kantoor moeten werken " owh ah oke wlh de vrouw bij de balie heeft niets gezefd allen dat ik naar deze verdieping kon gaan met de lift. " ah andere keer zeg ik wel dat ze het juist moet zeggen en nu mr onthouden waar je naar toe moet voor morgen." Hahah jah . Ondertussen zijn we aangekomen op zijn of (onze) kantoor, en wjw deze heeft prc zijn best gedaan voor deze kantoor het is mooi ingericht en het is leterlijk de kleuren  waar ik van hou is dees telepatie oulah haha. "Hier is waar je gaat werken vanaf nu . Hier is jou bureau en aan de andere kant is die van mij dus aks je iets nodig of althans als ik iets nodig heb roep ik je even of druk ik op de knop op mijn bureau en dan gaat er een lichtje branden op die van jou dus oo deze aparaat hier . Vandaag moet je niet zo veel doen alleen krijg je een rondleiding van mij want die gene die het nrml gezien voor jou ging doe is nog oo vakantie dus yeah ik moet het doen . En wat je ook vandaag gaat doen is dat je wat papieren moet invullen voor je info en info over het bedrijf en een beetje info over mij en wat je moet doen en wat je taken zijn . Zo dat was het je krijgt ook straks een bundel over de jah mhm je ziet wel en dat was het een beetje voor vandaag en ahja je krijg een soort rooster voor je uren die je moet komen voor werk soms zijn de tijd dan verschilend of veranderen ze. En je krijgt een speciale telefoon voor werk is gewoon een samsung telefoon en daar zit alles of het bedrijf enzo die moet je ook altijd bij je hebben want als er een belangerijk vergadering of iets anders  belangerijk is moet je berijkbaar zijn dus jahh en alleen IK heb je prive telefoon nummer voor als je niet reageerd of opneemt op je bedrijfs telefoon . Zo uff hele uitleg " eehh okey ik begrijp wel alles. Dus moet ik nu eerst de papieren invullen of krijg ik eerst een rondleiding."ehh je krijgt wel eerst een rondleiding dan kunnen we beide daarna aan het werk sffe." Yah oke .

Skip rondleiding

"Dit was het zo een beetje of eigenlijk alles wat je moest weten en anderen ." Okey wlh is echt groot man had het bes5 wel klein verwacht toen ik buiten stond maar nu ik het heb gezien echt big .
" ja ja oke nu kan je gaan zitten en je werk doen en noem me vanaf vandaag gwn mnr.yanis of meneer oke . En nu kan je gaan werken ." Ehm oke meneer . En ik lief naar mijn bureau en uk zeg jullie nu al deze man is echt weard eerst zo grappig zijn en lachen en nu ooeens sirieus , mhm het zal wel . Ik ga zitten en pak meteen mijn rooster en bekijk het . Oke vandaag ben ik klaar om 5u dus maandag.

Maandag 5u
Dinsdag 4u
Woensdag 4u
Donderdag 3u
Vrijdag 6u

Uuuffff vrijdag zo een lange dag pas op 6u ugh mr yah moet niet klagen ii vindt het best we chill eigenlijk op vrijdag zo laat klr en dan zo direct slapen i know ben echt raar mr yah . Ik bekijk even de andere blaaderen en vul ze in aks er wat in te vullen valt . Dan kom ik aan bij de laatste bundel uff .
Ik lees het door en blijkbaar moet ik op zakenreis en moet ik soms bij mijn baas slapen dus bij zijn thuis tfoe man die zakenreis oke mr deze bij zijn eigen huis uggghh . Hooelijk komt het niet vaak voor .ah en drm sloeg hij dit een soort van over 😅 .

Skip het invullen en lezen .

Zo uff ben eindelijk klaar en net op dat moment gaat een rode lampje af dan denk ik inezns aan wat hij zie over dit ik sta snel op een loop naar zijn (kant) naar zijn bureau .
Yah meneer.?  "Ga een kofie voor me maken en halen en graag met 1 suikerklontje ." Oke meneer , en ik loop naar de deur doe het open en loop naar de lift ,ik stap in en op nr beneden hahah  phel een atractie.........


Dit was mijn 3de deel wat
Vonden jullie er van .
Laat zeker een ster⭐achter.
En laat ook zeker een comment📄 achter. ^ 933 woorden ^

Yanis & Ahlam  {Voltooid}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu