1. Ma starszego brata.
2. Uważa się go za surowego, ale tak naprawdę jest głupiutkim tatą zespołu.
3. Ma malutkie dłonie.
4. Jego wzorem do naśladowania jest G-Dragon oraz Zico.
5. Chce być idolem, ponieważ daje mu to możliwość dzielenia się swoją energią z innymi.
6. Kocha minionki. Ma nawet z nimi bokserki, oraz nazywany jest przez członków wielkim koreańskim minionkiem.
7. Skomponował około 40 piosenek dla zespołu.
8. Raz nagrywał piosenkę ponad 1395 razy.
9. Uczył się angielskiego poprzez oglądania filmów oraz seriali na Netfixie.
10. Uwielbia podróżować z pozostałymi członkami, dlatego robi wiele zdjęć by zachować wspomnienia.
11. Pisze piosenki tylko dla całego zespołu, nigdy nie pisał solowych.
12. Powiedział, że chciałby stworzyć wspólny album wraz z Atiny, by to fani mogli go nazwać.
13. Często przy tworzeniu tekstów piosenek pomaga mu Mingi.
14. Zaczął pracować w czasach licealnych, przez to rzadko chodził do szkoły, bo prawie cały czas siedział w studiu.
15. Powiedział, że już przed debiutem byli dość znani za granicą.
16. Imię Hongjoong oznacza "centrum rozległego świata".
17. Uczęszczał do SIMS Academy.
18. Był uczestnikiem programu MIXNINE, co więcej w początkowym ocenianiu był w TOP9 (miejsce 7), jednak program skończył na 42 miejscu.
Dodatkowe informacje :
Imię sceniczne : Hongjoong
Nazwisko i imię : Kim Hongjoong
Pozycja : Lider, Przewodni Rap, Wokal, Kompozytor
Data urodzenia : 7 listopada 1998.
Miejsce urodzenia : Anyang, Gyeonggi-do, Korea Południowa.
Wzrost : 171 cm.
Znak zodiaku : Skorpion
Grupa krwi : B
CZYTASZ
Ciekawostki | Ateez ✔︎
RandomCiekawostki o członkach Ateez. Wszelkie informacje pochodzą z kprofiles/Kpop Profiles/neakorea KProfiles.com/neakorea.wordpress.com Zdjęcia: Pinterest