Začátek ničeho

17 1 9
                                    

Příběh jehož hlavní postavou je Katka začíná nevinně jako každý druhý den, ale jiný je v tom, že je začátek školního roku.

Byla jsem tak podělaná ze sezení s Katkou v lavici, že jsem si sedla místo ní s Ninou. Tohoto rozhodnutí jsem samozřejmě v příštích pár týdnech litovala, ale to už bylo pozdě..

Katka byla malinko zklamaná z mojí náhrady za ní a já ji vše vysvětlila, že to byla chyba a jestli nechce zas sedět se mnou. Ona i přes moji sobeckost souhlasila, ale potíž byla na Taťány straně. Taťána byla spolusedící Katky a nechtěla se přestěhovat, abychom mohli s Katkou sedět spolu. I přes prosby a naléhání neustoupila. A tak jsme to vzdali a o přestávkách se navštěvovali.

Návštěvy z lavice k lavici se stali "tradicí" a zároveň i zámiňkou se ke Katce dostat blíž. I přes dlouhý a bolestivý rozchod jsem i nadále ke Katce něco cítila.

Abych nezůstávala jen u navštěv jejího místa ve škole chodila jsem jí doprovodit téměř každý den po škole k babičce a to za každého počasí. Bylo mi jedno jestli dostanu seřváno od rodičů, kde jsem byla či proč není umyté nádobí. Hlavně, že jsem mohla trávit čas s Katkou.

Myslím si, že Katka není úplně blbá, takže viděla ten můj zájem o ní a také že ho viděla. Jednou když jsme si psaly změnila téma a napsala, že si něco uvědomila. Já byla zaskočená ze zprávy, kterou jsem si několikrát přečetla, abych se ujistila, že neblázním a že se mi to jen nezdá.

Napsala:

babe, youre amazing woman, even youre small :D
also, when i said i realized something: i meant i realized we would be cute couple, ngl 🙈

Ani nevíte, jak mě to potěšilo, ale jako každá pohádka i tato musí jednou skončit.

Skončilo to poměrně rychle.. Katka se začala bavit s více lidmi a už to nebyl ten vyděšený introvert. Tím pádem jsme se po škole už moc nevýdali a moje šance se s ní zblížit pomalu mizeli. Už jsem to dokonce i vzdala, ale zničeho nic se štěstí usmálo! Katka se začala bavit i se mnou už to nebylo to trapný "ahoj, jak se máš" několikrát za den, ale už to byl i normální pokec či sezení spolu, když Taťána nebyla zrovna ve škole.

Milostný příběh 2Kde žijí příběhy. Začni objevovat