Everything gets better once you know how to deal with your pain.
................- შეუძლებელია!, ეს შეუძლებელია?! შენ მოკვდი, ჩემი ხელით მოგკალი!- მკლავებში აფრინდება- რა თამაშს თამაშობ?!
- მე ცოცხალი ვარ ლიამ, არ გამოგივიდა ის რაც გინდოდა!- გაიღიმა და უთხრა- გესმის ცოცხალი ვარ და შენს წინ ვდგავარ!- დაუყვირა და მისი ხელებსგან განთავისუფლდა- შენ ციხეში ამოყოფ თავს, მთელ შენს სიცოცხლეს იქ გაატარებ!იქ ამოგხდბა სული ! არაფერს შეგარჩენ. შენს გამო მოკვდა დედაჩემი და ჩემი შვილი!
- შვილი? რომელი შვილი? რას მატყუებ!?- დაუყვირა
- შენი შვილი! - მანაც არ დააკლო და მთელი ხმით დაუყვურა- ხო შენი შვილი, ის შენს და მამაშენის გამო მოკვდა
- არ მჯერა! ეს ასე ვერ იქნებოდა?!- დაბნეულმა უთხრა
- კი, ასე იყო . შენ სულ მამაშენის შვილი იყავი , ყველა მის დავალებას ასრულებდი. კუდიანი ლეკვივით მას უკან დასდევდი! კარგია რომ ის ბოროტი ნაბიჭვარი ჩაძაღლდა!- კბილებში გამოსცრა
- მოგკლავ! მოგკლავ შეროლ ვფიცავ!- დაუყვირა ლიამმა და კისერში წააფრინდა
- სცადე აბა, თუ მოასწრებ!?- ლიამი ხელს კისერში მთელი ძალით უჭერდა. მალე პოლიციის სირინის ხმა გაისმა, რასაც პოლოციელების დიდი ბრბო მოყვა ........
- რას აპირებ ეხლა?
- ლუი ყველაფერი ახალი ფურცლიდან იწყება. ის ძველი ლიამ პეინის ეპოქა მოკვდა ეხლა კი ჩემი იწყება.-მოგესალმებით მინდა მადლობა გადაგიხადოთ ყველას აქ მოსვლისთვის. დღეს არაჩვეულებრივი დღე გელოდებათ, ამ არაჩვეულებრივ დღეს გახსნის. აბა ვინ? თქვენი ხმა არ მესმის? მოდოთ შევეგებოთ უმშვენიერეს ექსტრავაგანტულ ქალს შეროლს. რომელიც შეგვისრულებს სიმღერას Storm.
ემოციური ტკივილი ყველაზე უარესია, რადგან ფიზიკური ტკივილი შეიძლება მოშუშდეს... მაგრამ ემოციური ტკივილი სამუდამოდ იარსებებს.
................
რას ფიქრობთ? გავაგრძელო? ეს უბრალოდ იმ დღის ნაწილია როცა ლიამს დაიჭერენ რათქმაუნდა ასეთი პატარა არ არის. გთხოვთ რომ თვენი აზრი/შთაბეჭდილება გამიზიაროთ ქვემოთ⬇ კომენტარებში💘
და ხო კიდევ აქ რაც იქნება სიმღერები გამოყენებული ყველა ჩემი ნაწერია.
YOU ARE READING
დაბრუნებული
Randomის, რაც შენ ჩემს ღარიბ გულს გაუკეთე, შეიძლება შენთვის ჩვეულებრივად გამოიყურებოდეს, მაგრამ მან ჩემი ცხოვრება გარდაქმნა. შენმა მოქმედებამ მოკლა ჩემი ბოლო კარგი ნაწილი, რომელიც გამაჩდა. გოგონა რომელშიც მოატყუეს და მოკლეს უკან ბრუნდება. ხომ ამბობენ რ...