Siz: Taehyung
Gelecekteki kocam: Efendim Jennie.
Siz: bana yardımcı olmak istiyor musun?
Gelecekteki kocam: evet, bunu sana söylemiştim.
Siz: o zaman senden bir şey isteyebilir miyim?
Gelecekteki kocam: Tabii ki!
Siz: yanıma gelir misin?
Gelecekteki kocam: ne
Siz: pardon saçmaladım. Boşver
Gelecekteki kocam: hayır hayır
Hemen geliyorum.Siz: teşekkür ederim
Gelecekteki kocam: rica ederim :)
GörüldüTelefonumu yanıma koyduktan sonra ellerimi bacaklarıma sarıp kafamı gömdüm. Gece gece eski günlerimi hatırlayıp, ailemden aldığım sevgiye özlem duydum. Şu an birisinin bana annem gibi, sımsıkı sarılıp, ben uyuyana kadar saçımı okşamasına çok ihtiyacım vardı. Eğer kızları çağırsaydım beni çok yorarlardı. Aklıma Taehyung geldi ve onu çağırmak istedim. Şu an beni en rahatlatacak kişi oydu.
Odamın kapısının çalması ile oturduğum yerde dikleştim. "Gel" dediğimde, içeriye uğruna herşeyi yapabileceğim çocuk girdi. Yüzünde ki endişe çok belli oluyordu. Ona gülümsediğimde o da aynı şekilde gülümseyerek yanıma yaklaştı. "Jennie... sen iyi misin?" Diyerek elini ensesine attığında bu hali çok değişik geldi. Utangaç hali çok tatlıydı, onu ilk defa böyle görüyordum. "Ben iyiyim Taehyung, teşekkür ederim" dediğimde başını salladı.
"Peki, beni çağırma sebebin nedir?" Dediğinde asıl şey aklıma geldi. Bunu ona nasıl söyleyebilirdim ki? "Şey ben" diyerek etrafa bakındığımda, devam etmem için mırıltılar çıkardı.
"Bu gece bana sarılarak uyur musun? Yani ben sana sarılarak uyuyayım. Biraz iyi olmadığım için yani şey biraz iyi olmam için iyi gele-" lafımı bölen şey Taehyung'un beni de çekerek yatağa uzanmasıydı. Kafamı göğüsünün üzerine koyup saçlarımı okşamaya başlamıştı.
Şaşkınlığımı attığımda, göğüsünden başımı ayırmadan rahat edeceğim konuma geldim. Kollarını belime sardığında bende aynı şekilde yaptım. "Teşekkür ederim Taehyung" dediğimde kıkırdadı. "Bugün bana kaçıncı teşekkür edişin Jennie. Yeter bu kadar" dediğinde gülümseyerek gözlerimi kapattım. Çok uzun zaman üzerine güzel, huzurlu bir uyku çekecektim.
Uzun zaman üzerine bölüm attım ve kısa oldu 😭 bu hikaye tutmuş devam edicemm haftaya tekrar bölüm atarım💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Quiéreme / Taennie
Teen FictionJennierubyjane_: ortalıkta iyi biriyim diye geziniyorsun Taehyung, ama aslında sende bana karşı asla ön yargılarını kıramayan kötü birisin.