Medya Egemen
Profesörler odasina girip oturdugumda, diger profesörlerin mutku ve huzurlu olduğunu gördüm. Neden bende onlar gibi olamiyordum ki?
Cogu seyi kafaya takmayan ben neden bir çocuğu tehdit etmeye kalkmıştım ki? Aslinda onu rahat birakmam ve her ne isterse onu yapmasini birakmam gerekiyordu. Fakat basimda cirlayan bir müdür ve aile olmamasi icin , kendimi ve çocuğu disipline sokmam gerektigi kanisina vardim.
Chanyeol ne yapiyordu acaba arasam iyi olurdu?
"Himmm ne var?"
"Ne yapiyorsun sen? Hala mi uyuyorsun? O sirket hala nasil ayakta kalabiliyor?"
"Ufff kadinlar gibi dirdir etme kris"
"Peki.."
"O kelimeye ne kadar sinir oldugumu biliyorsun"
"Peki"
"Seni sikerim kris"
"Hey adamim sikmek derken aklima geldide dunku cocukla nasil di?
"Ahhh cok tatli bir cocuk suan yanimda uyuyor."
"Uuuu uyumak senin yaninda. Evine mi getirdin cocugu?"
"Evett evimde yaptik."
"Iyk. Tamam kes ayrintiya girme. Kapa hadi derse gircem."
"Hayirr sen kaapaa."
"...."Sinifa dogru ilerlerken mudurle karsilastim. Lan bu adam niye guluyor her zaman?
"Kris, musait misin?"
"Derse gireceğim."
"Tamam o zaman. Kyungsoo ya iyi davran, çocuk o."
Agzimi dahi acmadan ilerlemeye devam ettim."Merhaba arkadaşlar bu yilin ilk dersine başlıyoruz. Sizler için iyi olmasi dileğiyle." Merakli bir sekilde bana bakiyorlardi , hadi ama universite burası.
"Dersimiz işletmede yönetim ekonomisi. Bunun hakkinda bir bilgisi,fikri olan?" O sirada bizim velet gözüme carpmisti , uyuyormudu o? Inadina yaptigini biliyorum. Derse benim girecegimi, %99.9 biliyordu.
"Aaa hadi ama fikriniz bile mi yok." O sirada bir kiz elini kaldırdı. Inek oldugu belli oluyordu. Ama bekledim farkli kisilerinde kaldirmasi icin. Kiz kesinlikle teorik bilgi soyleyecekti ama ben akil yurutulerek yapilan yorumlari daha cok severdim. Mecbur basimi sallayarak izin verdigimi belli ettim.
" İşletme ekonomisi ve yönetimi; üretim, pazarlama, finansman gibi işletmenin temel fonksiyonlarını (işlevlerini) ve işletmenin kuruluşuna ilişkin faaliyetleri kendisine konu edinen ya da ele alıp inceleyen bir disiplindir."
"Hmm evet. Peki ilk konumuz temel kavramlar ve araçlar. Peki bu size ne ifade ediyor?" Ayni kiz yine elini kadirmisti. Lan digerleri malmisiniz siz?
"Araçlardan kastimiz, yöneticinin bilgili,tetipli duzenli olmasi, çalışanlarına saygili davranmasi,sabirli olması, çalışkan olmasi, demokratik ve tarafsiz olmasi."
"Evet aynen oyle Teşekkürler. Peki temel kavram nedir? " peki busefer ayni kişinin kalkmasina izin veremem. Sinif listesini elime aldim. Ve bildigim ismi soyledim. Yeter uyudu dimi ama?
"D.o kyungsoo " kafasini anlamsizca kaldirip etrafina bakti.
"Soru senin."
"Soruyu bastan alabilir miyim?"
"Temel kavram nedir?"
"Hammm bilmiyorum efendim." Ayni kiz yine elini kldirmisti.
"Bu dersle ilgili birşey biliyor musun?" Kafasini hayir anlaminda salladi.
"O zaman ne hakla dersimde uyursun D.O!"
"Uzgunum efendim"
"Eee baska kimse yok mu? Hep bu google dan ezberleme yapip gelen kiza mi soyletecegiz yani konuyu. Yarin onumuzdeki konuya calisip gelin. Mal mal yuzume bakmayin!" Sinirli bir sekilde devam ettim.
"Sizin danışman ogretmeniniz benim. Ve bu yil siniflar arasinda birinci olmak zorundasiniz. Ve burasi zaten prestijli bir okul. Ona gore gelin burada oturun."
"Ders bitmiştir."
Coolugumu yiyeyim ya, eger mudur bana satasiyorsa ben de onun paraciklarina satasirim,olur biter. Hem ders dinlememezlıkte nedir ya? Ben orada emek gostereyim o oradada tinlAmadan uyusun. Bende biliyorum gelip oturmayi.
O pıgme de gununu gorecek ben ona dersimde uyumak nedir gosteririm. Bir ogretmenin dersinde uyunur mu? Kufur gibi.
Dersden erken ciktigim icin disari cikip sigara yaktim. Blok derslerden oldum olasi nefret etmisimdir ne diye 90 dakika molasiz derse devam edilir ki mantiksizliga bak.
Ben ne zaman bu kadar cok sey dusunur oldum. Bir kac hafta once derse girip cikardim. Ogrencileri pek onemsedığım soylenemezdi. Tabii ki hayir!
Kendimi degistirmeye calismiyorum, neysem oyum ama o cocuk karsisinda ciddi agir basli olmak istiyorum. Resmen kendimi ona kanitlamak arzusu duyuyorum.
Ashhhhh! Her neyse ic sesim def ol. Dusunmek istemiyorum. Dusu~~
" ihimm,Profesor, uzgunum dersde uyudugum icin. Kusura bakmayin."
"Senin ne halt yedigin beni ilgilendirmez." Cocugun gozlerini buyutmesini gorunce sirittim.
"Umm" diyip iceri girdi. Dalga gecmek mutlu olmami sagliyor. Egomu boyle tatmin ediyorum.
∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞
D.o nun bakış açısı
Tamam, peki derste uyumuş olabilirim ama bu senin bana böyle davranmana sebep olamaz. Egosu kafasindan büyük yifan.
Nereye gıttığımı, bılmeden yürüyordum, şuanhangi kafada olduğumu anlamakta güçlük çektığım anlarda sinifta katoloğu unuttuğumu fark ettim. Sanırım gerı dönmem gerekıyordu ama sınıf nerede kalmıştı.
Amaçsızda ve ağır adamlarla yürürken kafeteryada buldum kendımı.
Kendıke sıcak bır çıkolata alıp camın yanında kı puflara doğru ilerledim. Ve oturdum. Çok geçmeden yanima Türk olduğunu söyleyen,serseri,saçı başı dağinik ama aynı zamanda yakışıklı bır çocuk oturmak ıstedığıni söyledi.
"Tabii oturabilirsin."
Oturup telefonla uğraşmaya başladı. Boş bakışlarla onu ızliyor ve hıç sıkılmadan izlemeye devam ediyordum. Sebebini bilmeden bir beklenti içine girdim. Ve onunl konuşmak istediğimi fark ettim.
Bir şekilde konuşma başlatmak zorunda olduğum kanısına varıp,
"Hangi bölümde okuyorsun?"
"Konservatuar öğrencısıyım. Ve hayır burada okumuyorum. Sadece rol yetenegimin ve sesimin güzel olduğu için bu okuldan bursluluk kazandım. Ve bilirsin iyi olan öğrencileri hep kapmak isterler." Diyip göz kırptı. Ne yani bununda mi egosu seyinden buyuktu. Çok geçmeden,
"Peki ya sen?"
"Ekonomi okuyorum. Birinci siniftayim."
"Hamm adın ne peki?"
"Do kyungsoo. Senin?"
"Egemen Emir."
"Garip bir ismin var."
"Türk olduğumu söylemıştım."
"Burda okumak zor olmalı"
"Hayır buraya ısteyerek geldim. Bana numaranı verırmisin soo."
"Tabiii."
"Ohh benim şimdi gitmem gerek. Ve bence sende artık derse gıtmelısın." Diyip ayağa kalktı. Ve telefonunu sallayarak.
"Seni ararım." Olumlu anlamda kafamı sallladım.
Belkide artık bu çocukla takılabılirdim.&&&&&&&&&&
Dığer bölümü yaklaşık 100 kışı okumuşta voteler niye az. Bu benim ilk hikayem hani bakıp okuyorsunuz ya. Hıç değılse kötü ıyı falan yazın,yorum atında bende kendımı ona göre düzelteyim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Loveless (Düzenlemede)
Fanfictionİki insan, bir okul, bir ev masum bir öpücük olmaması gereken oldu. Zor beğenen Kris bu kalp dudaklı çocuğa aşık oldu. Tek sorun kris biraz sert severdi. Krisoo