Dlouho jsem nakreslila, a to především ne poníky, již mě to nějak opustilo a co se týče eidtování tak to vůbec. Onen seriál mne vůbec nebaví a co se týče celkově mých obrázků, tak jsem vyšla dost z kurzu :D
Ale dostala jsem chuť remeakovat toto dílo, které se mi z části stále líbí. Každou princeznu jsem udělala trochu jinačí.
-Luna je nejvíce huňatá, měla by připomnát něco jako mráček a její roh je větev, nemá pravidla, stejně jako sen. Květiny jsou levandule, které by měly napomáhat lepšímu spánku a co se týče jejích vlasů, tak se nejedná o žádnou originalitu či novinku.
-Tia je prakticky až na delší roh a jinačí barvy velmi podobná Twilight, ale ta narozdíl od ní má trochu jiné rysy, pokoušela jsem se o něco více dětského. Myslím, že původní Celestia nemá tolik ze slunce a tak jsem své dala více zlaté.
-Twilight je účesem mírně inspirována svým závěrečným vzhledem na konci série 9. Nic víc, než to, že jsem se inspirovala hvězdou 'Vega' k ní nemám.
-A v neposlední řadě je tady Cadence, chtěla jsem z ní udělat vílu, takže má malá křídla a místo růžku dvě tykadla. Krystal by měl značit Crystal Empire, tedy její království.Zde ještě přikládám každou princeznu zvlášť, aby byly lépe vidět jejich rysy:
U Cadence mne velmi mrzí její zpracování obličeje, bohužel to nedopadlo tak, jak jsem chtěla, ale pokud pominu to, že je starší než Twi, tak vypadá jako pěkná mladá princezna :DA jelikož jsem byla poslední dny produktivní, vzhledem k tomu, že je již konec školního roku, tak jsem udělala i pár editů, ty také samozřejmě přiložím, ale za mne je to něco, čemu bych se měla přestat věnovat.
S tímhle bych se s Vámi chtěla zase na nějakou dobu rozloučit, užívejte blížících se prázdnin a zatím ahoj :)