What is Love...?

6 0 0
                                    

Hello,
ကြၽန္ေတာ့ကေတာ့ Sitt ပါဗ်
ခင္ဗ်ားတို႔ကိုကြၽန္ေတာ္ ရဲ႕ စိတ္ခံစားခ်က္ေလးေပါ့ မူတည္ၿပီးကြၽန္ေတာ္ ထင္တဲ့အခ်က္ေလးေဒ ေတြးမိတဲ့အေၾကာင္းေလးေဒ ေျပာျပခ်င္တယ္ဗ်ာ..
First - တစ္ခါတစ္ေလ လူ ့​ေဒက်င္လည္ ၾကရတဲ့လူ႔​ဘဝ ပတ္ဝန္းက်င္မွာ ဆိုး႐ိုးေဒမ်ဴိးစံု႐ွိခဲ့တယ္ အေကာင္းဆိုးတာလဲ တစ္ၿပိဳင္နက္ထဲ ဒြန္တြဲေနခဲ့တာေပါ့ဗ်ာ..
ဥပမာ - ေအာင္ျမင္ခ်င္ရင္ ႐ွံုးနိမ့္ဖူးရတယ္ ရယူခ်င္ရင္ေပးဆပ္ရသလို ဆိုတဲ့ဆိုး႐ိုးေဒၾကားဖူးၾကမွာေပါ့ ဆိုလိုတာကေတာ့ဗ်ာ ေလာ ကႀကီးက တရားေသာ အစဥ္အလာကိုအေျခ ခံထားတယ္ဆိုလဲ မမွားျပန္ဘူး ဒါမဲ့ အဲ့အရာေဒထဲမွာ ဘယ္ေတာ့မွေဝ ခြဲ မရတဲ့ ဆံုးျဖတ္ခ်က္ခ်လို႔ မရတဲ့ အရာတစ္ခုလဲ ဒြန္တြဲေနတတ္တယ္ အဲ့တာကေတာ့ " အခ်စ္ ဒါမွမဟုတ္ အမုန္း " ေပါ့ဗ်ာ....

အခ်စ္ဆိုတာဘာလဲ (or) အမွန္းဆိုတာေကာ ဘယ္အရာမ်ားလဲ..???
က်ေနာ္ဒီေန႔ အခ်စ္ဆိုတာ ဘာလဲဆိုတာေလးကိုကြၽန္ေတာ့္စိတ္အထင္ေလးနဲ႔ေျပာျပေပးမယ္ေနာ္..!
ကြၽန္ေတာ္ထင္တဲ့အခ်စ္ဆိုတာက ေကာ္ဖီတစ္ခြက္ေသာက္ရသလိုဘဲလို႔ျမင္မိတယ္ ျပည့္စံုနဲ႔ေကာ္ဖီေလးျဖစ္ဖို႔ ေပါင္းစပ္တဲ့ႏို႔ သၾကားစသျဖင့္လိုအပ္တယ္ေလ သို႔ေသာ္
သၾကားမ်ားရင္ ခ်ဳိသြားတတ္တယ္..
ႏို႔မ်ားေတာ့ အီသြားတယ္တတ္တယ္...
ဒါ့ အျပင္ေကာ္ဖီေစ့ေလးပါ ပမာဏမ်ားသြားတတ္တဲ့အခါ က်ရင္လဲ ခါးသြားတတ္တယ္ေလ..
ဘယ္အရာမွ အပိုမလိုဘဲ မွသာလွ်င္ ၿပီးျပည့္စံုတဲ့ေကာ္ဖီတစ္ခြက္လိုအရသာ႐ွိတယ္လို႔ယူဆမိတယ္...
အခ်စ္လဲအဲ့လိုပါဘဲဗ်ာ..
အရမ္းႀကီးကိုလဲ အကဲပိုေနရင္လဲ မေကာင္းသလို လိုအပ္ေနရင္လဲမေကာင္းျပန္ဘူးေပါ့...
ဒါမဲ့ မၿပီးေသးဘူးဗ် ကြၽန္ေတာ္ေျပာခ်င္တာက ဘာလဲဆိုေတာ့အဲ့လိုဘဲတဲ့ ၿပီးျပည့္စံုတဲ့ေကာ္ဖီေလးကိုအားရပါးရအရသာခံေသာက္လို႔ရခဲ့တဲ့သူေဒလဲ အမ်ားႀကီး႐ွိခဲ့ပါတယ္ လူတိုင္းေတာ့အရသာခံလို႔မရခဲ့ဘဲ ေထြးထုတ္ခဲ့ရတာေဒမ်ားတယ္ဗ်...
ဘာလို႔လဲဆိုေတာ့...
ၿပီးျပည့္စံုနဲ႔ေကာ္ဖီကိုလဲ မစူးစမ္းမဆင္ျခင္ဘဲ ေသာက္မိလိုက္ေတာ့ ပူေလာင္သြားၿပီ အရသာခံလို႔ မရေတာ့ဘူးေပါ့...
အခ်စ္သည္လဲ ထိုအတိုင္းဘဲေပါ့ဗ်ာ..
လူတိုင္းမွာေတာ့ကိုယ့္အျမင္ကိ္ုယ္ဆိုတာေလး႐ွိတတ္ၾကတာဘဲ ေလ ကြၽန္ေတာ့အျမင္ေလးကလြဲမွားေကာင္းလဲ လြဲမွားႏိုင္ပါတယ္....
ကြၽန္ေတာ္တို႔ေစာနကေျပာခဲ့ၾကတဲ့ ေကာ္ဖီေလးတစ္ခြက္ကို ထိုက္ထိုက္တန္တန္နဲ႔အရသာခံစားေနရတဲ့လူေပါင္းမ်ာစြာလဲ ႐ွိပါတယ္ဗ်ာ...
အရသာဆိုတာ လွ်ာေပၚမွာ ပထမဆံုးစြဲ ျမဲလာခဲ့တဲ့ ထူးထူးျခားျခားအရသာတစ္ခုဆိုရင္ ေတာ္ရံု နဲ႔ေတာ့ မေမ့ႏိုင္ၾကသလိုသတိထားမိၾကစျမဲပါဘဲ....
တစ္ခ်ိဳ႕ေသာ အရသာက လွ်ာေပၚမွာ စြဲ ျမဲ သြားတာတင္မဟုတ္ဘူး ရင္ဘက္ထဲထိပါဝင္ေရာက္လို႔ရႏိုင္ပါတယ္....
အခ်စ္ဆိုတာႀကီးက လဲသိပ္ဆန္းၾကယ္ လြန္းတယ္ ရင္ဘက္ထဲထိ တိုးဝင္လာတဲ့ အရသာတစ္ခုကို နာမည္တပ္ေပးလိုက္တယ္...
"အခ်စ္ဦး" တဲ့ဗ်ာ...
အခ်စ္ဦးတဲ့ သိပ္ကို နက္႐ိႈင္းလြန္းတဲ့ စကားတစ္ခြန္ဆိုလဲ မမွားပါဘူး...
လူတိုင္းလူတိုင္းမွာေတာ့ ကိုယ္တိုင္ခံစားခ်က္ကိုယ္စီေၾကာင့္အခ်စ္ဦးကိုအခ်စ္ဆံုးဘဲလို႔ေတာ့ ကြၽန္ေတာ္ အတိအက်မေျပာပါဘူးဗ်ာ...
ဒါမဲ့ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားရဲ ရင္ထဲမွာေတာ့ အခ်စ္ဦးဆိုတာမ်ိဳးက က်န္႐ွိေနတတ္ၾကပါေသးတယ္....
ကနဦးအစ သစ္ရြက္ေလးေဒလႈပ္ေတာင္ရင္ခုန္ခဲ့ရဖူးတယ္ မ်က္စိစံုမွိတ္ၿပီးခ်စ္ခဲ့ၾကတယ္ မ်က္လံုးေဒကို ျပန္ေတာင္မဖြင့္ႏိုင္ခဲ့ၾကတဲ့အခိုက္အတန္႔ေဒေပါ့...
တစ္ဦးနဲ႔တစ္ဦး အၾကည့္ခ်င္းစံု မွသာ ရင္ခုန္ၿပီး မ်က္စိစံုမွိတ္ခ်စ္ခဲ့ၾကတယ္ေလ သစ္ရြက္ေလးေတာင္ရင္ခုန္မိခဲ့ၾကလို႔ေပါ့ မၾကည့္ခဲ့ဘဲ စံုမွိတ္ခ်စ္ခဲ့ၾကေလ တာ အၾကည့္ခ်င္းစံုတိုင္းလဲ ရင္ခုန္ခြင့္႐ွိမွသာ ရင္ခုန္လို႔ရခဲ့တာပါ...
Love is Choice အခ်စ္ဆိုတာလဲ ေရြးခ်ယ္မႈတစ္ခုဆိုလဲ မမွားပါဘူး...
ဘယ္သူကဘယ္သူ႔ကို ဘယ္လိုျဖစ္ျဖစ္နားလည္ သည္းခံ ခြင့္လႊတ္ ျခင္းဟာလဲ အခ်စ္ရဲ႕တစ္စိတ္တစ္ပိုင္းပါဝင္ခဲ့တဲ့ ေမတာၱတရားေလးတစ္ခ်ဳိ့ေပါ့...
အခ်စ္ဆိုတာ ေငြနဲ႔ေပးဝယ္လို႔ရတယ္ဆိုတဲ့ေခတ္ကာလေၾကာင့္ေမတာၱစစ္ဆိုတာ ႐ွားလာခဲ့ေခ်ၿပီ..
အခ်စ္ဆိုတာကို စစ္ပြဲ တစ္ခုဘဲလို႔ျမင္မိတယ္...
" အခ်စ္နဲ႔ စစ္မွာ မတရားတာမ႐ွိခဲ့ပါဘူး "
" ျပတ္သားတဲ့သူသည္သာလွ်င္အႏိုင္ဘဲတဲ့ "
နိဂံုးအရေတာ့
ကြၽန္ေတာ္ခံယူထားတဲ့အခ်စ္ဆိုတာမ်ဳိးက

"Love is not what you say"
"Love is what you do"

ကဲ ခင္ဗ်ားတို႔အတြက္ေကာ အခ်စ္ဆိုတာ ဘယ္လိုအရာမ်ိဳးလဲ...???

#Sitt
#29_6_2021

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 29, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Sitt Collection- 1Where stories live. Discover now