1.Bolüm

222 5 1
                                    

''0hass one lan tas falanmi ?? Hii ama allhm bu nasil bi yakiskli ruyalarmn prensi hatta hayatimn prensi '' iste hersey bu cumleyle baslamisti ki bu bi ruyaydi zilin calmasiyla ayikmam bir olmustu aman tanrim o nasil bi ruyaydi oyle acaba gercktn bole birisi warmiydi yoksa gercktn ruyamiydi ??? Kafamda deli sorular ¿¿ Hernyse bunun ruyami yoksa gerckmi olcagini  Olucaklar belirlickti.. Annmn hadi kizim okula gec kalicaksn alarmiyla dusunmeyi birakip hazirlanmaya basladim  kahwalti felan derkn sonunda hazirim okula gidebilirm hernyse hemen ewdn cikip okula dogru yol aldim  bugun okula gitmeyi bi hayli daha cok  istiyodum cunku son iki ders bedendi en sewdigm..
Hernyse sabah sinifa girip

Gunaydin lan kekolar dedim bizim gruba ondn sonra hoca girdi zaten herneyse  nihayet beden dersine gelmistk  hocayla voleybol felan oynuydk taki ruyamdaki cocuk okulun kapisndn iceri girene kadar  aman allahim oda neydi ruyam gerceklesiyomuydu ?? Olamaz dimi ?? Gine mi ruyadayim die dusunurkn kafama inen topla ruyada olmadigimi anladm..herneyse oyuna dewam ettim aradan cok gecmediki top cocugn ayagina dogru yuwarlanmaya basladi herkes bana bakiyo topu al diye hernyse kndimi toparlayip topa dogru yoneldim tam egilip topu alcaktmki boyle seylerin sadece  filmlerde olmadigini anladim hayal gibi bisi bu oda egildi bmde egildim topu almak icin ve tam o sirada basladi bizim hikayemiz gozlerim sanki onun gozleri gibiydi kalbim sanki hayata geldigmdn beri onunla atiyoms gibi bisi hernyse uzun sure bakistktan sonra  topu yerdn alip bana dogru uzatti..

Ben hala inanamiyrm acaba hala ruyadamiyim...


Merhaba arkadaslar umarim ilk  bolumu begenmissinzdir bu ilk kitabim olucak ve kendi hayatimi anlatiyorum.. Yorumlarinizi bekliyorum :)

GERCEKLESEN RUYAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin