tatilden sonra

104 5 2
                                    

ewt gine herzamnki gibi yaz gunuydu hawa guzeldi sicakti...

Tabi biz kuznle dururmuyz durmayssss gezmeye dewam herneyse tam parkin ordan gecicektikki bi baktm o
o kim die sormqyn biliosnz elim ayagima dolasti hani olurya kendini hissetmezsn bnde ole biseyler olmstu taki kuzenim kafama okuz gibi wurana kadar..
bildigimz saydiriyodu bana ne die yoln ortasnda dondn bakakaldn cocuga die.tabi bilmiyoduki onu
Herneyse biraz zamn gecti parkta otururken sordu bana.kimdi o cocuk??

Hicc...
Hicmi ?? cok aciklayici oldu saol yha**
ya tamam anlatcam simdi bu cocugu bnbomce ruyamda sonra gerckte gordm sonra bu cocuk bana cikmabteklifi etti ama kabuletmedim ..
dedim.
ondan sonra kuzen sen malmisn kizim yha nie kabul etmedn die basladi tatawaya kafami utuledi resmn..
Biraz daha konuscanmi yoksa gidiimmi??

Tamam tamam sustum..

Neyse biraz foto cekindkten sonra ewe gittik tabi bizi ewde neler bekliyo..?!
Eve gitigmZde bis durmayi seqmedigimzden sanirum yoq yoq yada hamaratliktan olsa gerek mutfaga girip cikmamak iiydi aslnda eglenmistm aslinda bgun gerci tatilin hergunu ayri bi eglenceli geciyordu mesela gece yarisnda kalkip canizmz elmali tart cekti die elmali tart yapan biz mesela gunde iki defa pasta yapip birini yiyip digeriylede okuz gibi pasta sawasi yapan biz mesela gazoz sisesiyle su sawasi.yapn biz mesela arkadan araba.gelirkn yoln ortasina oturp foto cekinen biz mesela mesela iste..

coqq sewiyom bn bu okuz kizenimi yha tam bir yontulmus okuz :)*

Tatil bi yandan eglenceli geciyodu ama biyandanda bitiyodu sewinsemmi uzulsmmi bilemiyom :/

Sayili gun cabuk gecer diolar okullarin acilmasina.topu topuna.bir.hafta war :(

Bu sne okumasam olurmu acaba TeoG faln hic bana gore diil.¡¡¿

merhaba arkadaslar oylarinizi bekliyorum mumkunse.okuyn ii okumalr diger bolumde.gorusmek uzeree...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 12, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

GERCEKLESEN RUYAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin