"Çabuk! Çabuk! Çabuk! Acele edin! "
Kadın kucağındaki küçük bebeğini herkesten saklarcasına sarıp sarmaladı. Her yer her yerdeydi(bu ne biçim cümle lan) .
Asker kucağındaki çocuğu görünce hırsla kadının kollarından çocuğu almaya çalıştı. Kadın isyan ederek daha da sıkı sarılmıştı yavrusuna.
Ama bi askere ne kadar karşı gelenebilirdi ki? Asker kadına tekme atarken, elindeki çocuğu sertçe tutup aldı.
Bir çanta tutar gibi tuttu, arabadaki askerlere verip evi son kez arayıp diğer eve geçtiler.
Yerde yatan kadın ise çaresizce bebeğinin peşinden göz yaşlarını akıttı...
-19 YIL SONRA-
Hocanın dediklerinin hepsini not alıp sınıftan çıktım.
Koridorda ilerlerken gördüğüm kalabalıkla biraz şaşırmıştım.
Normalde kolay kolay insanlar bir araya toplanmazlardı. Kavga türü şeyler olmadığına için En Üstten gelen bi yazı olduğunu tahmin etmiştim.
Oraya adımladığımda haklı olduğumu gördüm. Makale 19 yaşına girenler hakkındaydı. Ben de 19 yaşındaydım.
Çocuklar zaten bi gün size de sıra geleceğini biliyodunuz. Diğer abi, ablalarınız gibi sizde 19 yaşına bastınız. Sizin de onlarla olma zamanınız geldi.
Akşam saat 6'da tüm eşyalarınızı toplamış şekilde meydanda hazır olun.
Asıl hikayeniz şimdi başlıyor.
Aşşşırı heyecanlıyım. Hatta şuan ellerim titriyor.
Her neyse. Bi uyarı yapmak istiyorum.
Bu tanıtım bölümü gibi olsa da asıl konu burda yer almıyo. Lütfen devam edip etmiycenizi ilerki bölümlere göz gezdirip karar verin. Konuyu zaten açıklama kısmından az-çok anlamışsınızdır.
Bi de yeri gelmişken, iki erkeğin aşkını da ele alıcağım için rahatsız olucaklar hiç başlamamanızı öneriyorum. Ayrıca +18 sahneler ve argo, küfür de içericek.
Ayrıca sayısalcıyım ve ciddi manada 'merhaba' yazarken bile yazım hatası yapabilecek potansiyele sahibim. Yani kendini TDK'da görevli zanneden üstün başarılı arkadaşlarımız şanslarını zorlamadan sol üst köşeden çıkarsa sevinirim.
Tabii bu kötü yorumlara kapalıyım şeklinde anlaşılmasın. Saygı çerçevesini geçmediğiniz sürece her türlü yoruma açığım. Sonuçta yorum yeri sadece övülmek için değil :)
İlk bölümü yarın düzenleyip atarım...
Öyleyse,
Hayal dünyamda bi yolculuk yapmaya ne dersiniz?
Gök taşlarım(?)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonuncu Denek - X99 / Gay
Научная фантастикаAilelerimizden daha bebekken koparılmamızın amacı denek olarak kullanılıcak olmamız mıydı? İki erkeğin aşkı konu alınıyor. Rahatsız olucaksanız bu kitabı öneremem. İlk yolculuğumuz başlıyor Gök Taşları! Kemerleri takın! Başlangıç; 29.06.21 Bitiş;...