Hej då kurdistan och hej korea

5 1 0
                                    

Jag heter Joudi.Idag är det två dagar kvar tills vi lämnar Kurdistan.Jag kommer till baka någon gång men inte i de här åren.Jag undrar vilket land kommer vi flyta till.Jag ska fråga mamma.

-Mamma till vilket land kommer vi att resa till?
-Vi kommer att resa till Sydkorea,sa mamma
-Nej det kommer vara svårt att lära sig nya språk och dom har inte alla vår traditioner
-Men kom igen det kommer att gå bra och vi har jobb där som i fram tiden du ska ta över med din store bror

Ja juste glömde att säja att jag har en store bror jobbig store bror han heter Noah en muslimsk kristen namn.Han och jag gillar inte varandra så mycket bara framför vår familj.

Två dagar senare
Idag lämnar vi Kurdistan med tårar i ögonen och säjer hej då.Jag kommer att sakna Kurdistan. Men nu kommer jag Sydkorea.

Det var nu jag kom på att jag är lite höjd räd.
Jag letar efter min plats och det var bredvid en korean han såg gullig och trevlig ut. Tiden gick snabbt och long samt jag var så tröt att jag somnade på killens axel. När vi var framme då såg jag många där ute som skrek "omg det är Jungkook från BTS"när jag stirrade på killen dom pekar på var det killen som satt jämte mig som jag somna på hans axel.Där satt min bror och skratta sönder åt mig och det var nu jag ville att golvet skulle öppnat och sväljt upp mig.Jungkook vinkade till mig och Noah skrattade mer och mer till slut slog jag Noah för att han skratta åt mig.Vi väntade på taxin för att ta oss till vår nya villa i Seoul.

Hopas att ni gillar det nästa kapitel kommer snart.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 30, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Lämna inte migWhere stories live. Discover now