Odchod z U.A ?

102 6 5
                                    

Todoroki:
Yaoyorozu ležela opřená o postel a poklidně spala. Nechal jsem jí dál podřimovat a snažil se vzpomenout co se vlastně stalo. Poslední co jsem si pamatoval, bylo to, že mě něco tvrdého udeřilo do hlavy, dál už mám okno. Moje přemíšlní bylo ale asi dost hlasité, protože vzbudilo Yaoyorozu.

Momo:
Pomalu jsem otevřela oči a ospale si je promnula. Zvedla jsem se a protáhla. ,,Už jsi konečně vzhůru"?, promluvil na mě potichý hlas Todorokiho. Otočila jsem se a přikývla, bylo mi trapně z toho že jsem usnula, pochvilce ticha jsem se odvážila navázat znovu konverzaci: ,,A už jsi v pořádku Todoroki-san"? Bylo vidět že ho moje otázka trochu vyvedla z míry a proto se nezmohl na nic jiného než: ,,Jo jsem"

                               Time skip 🙃

Todoroki:
Po té co Yaoyorozu odešla, jsem se pokusil zvednout z postele, jenže po pár krocích jsem se svalil k zemi. Brněla mi hlava, zaťal jsem zuby a snažil jsem se zahnat bolest, neúspěšně. Jako na zavolanou přiběhla ošetřovatelka Chiyo Shuzenji a pomohla mi zpět do postele. ,,Z postele dneska už nikam nechoď, tvůj stav by se mohl ještě zhoršit" řekla po té co mi dala do pusy lžičku kyselé zelené medicíny. Rychle ale odběhla od tématu:,, jakpak se jmenuje ta milá dívenka která tě sem přinesla a pak tady s tebou byla pět hodin, čekala až se probudíš aby se ujistila, že jsi v pořádku"? Její otázka mě zaskočila ,,p..pě.. pět hodin"?

Momo:
Celá rozlámaná jsem se doplazila na kolej, kde už na mě všichni čekali. Jen co jsem otevřela dveře do hlavní síně všichni se ke mě rozeběhli a začali se mě vyptávat, o tom jestli je Todoroki v pořádku. ,,Vypadalo to že je v pořádku, jenom měl zlomenou ruku, o ničem jiném nevím" řekla jsem po té co jsem si sedla na gauč a upila z šálku čaje.,,Slečno Yaoyorozu pojďte prosím se mnou" řekl učitel Aizawa a mě nezbylo nic jiného než ho následovat. Když jsme došli do jeho kanceláře, sedl si za pracovní stůl a spustil:,, vaši rodiče požádali o váš odchod z U.A". ,,C.cože"? Vypadlo že mě a koukla jsem se na učitele, ten jen přikývl.

Láska hory Přenáší {Todoroki x Momo}Kde žijí příběhy. Začni objevovat