Arkadaslar bunlar gercekten arkadasimin basina geldi ve ondan izin alarak yazdim inşallah okuduklarinizdan güveneceniz kisileri iyi secersiniz iyi okumalar :).
Yaman miradan bunları ona yaşattığı icin cok özür diler ve mira kabul eder. Mirayla yamanin aralari cok iyidir ama seda yani miranin kuzeni yine aralarina girmeye calisiyordur. Ama bu sefer mira buna izin vermemek icin elinden geleni yapar ama bunu yapmaya calisirken mirayla yamanin arasi acilmistir sanki herseyi seda ayarlamistir.ama yaman mirayi affetmistir.seda yine amacina ulaşamammisit, mira yamanla arasi bozulmamasi icin elinden geleni yapiyodu ama sürekli birileri aralarina giriyordu yamanin kuzeni burak mirayi elde etmek icin elinden geleni yapar hem seda hem burak bela olmustur dayanamiyordur artik mira ile yaman ama yinede aşklarina sahip cikiyolardir. Bir yillari olmustur ve gecmistir. Evet mira sbs sinavina girecektir ama o günden önce basina gelmeyen kalmamistir. Önce kolunu ezmiş daha sonra gırip olmustur ama yaman ona güc veriyordur. Mira sinava girmistir ama kötü gecmistir cünkü sorulari tam olarak yapamistir daha sonra sinav aciklandi.mira artik ş.a.s.k.t.ve.a.lisesine gidiyor'dur ama orda biri vardir hic karşilaşmak istemedigi biri. O orda irem vardi yani yamanin eski sevgilisi karsi karsi geldiginde donmustu adeta ama yapacak biseyi yoktu irem miranin yanina gelir .
İrem= mira yaman parkta oturuyor haberin varmiydi canim.
Mira= ewt var da canim derken hem sanane.Der ve mira sinirinden kuduruyordur ama bise yoktur elinde ama o an yaman eline gecse öldürecektir çünkü miranin haberi yoktur orda oldundan cani cok sikkin bir şekilde mira eve gider ve yamani arar miranin azindan kelimeler dökülüyordur.
Mira = yaman neden iremin o okulda oldunu söylemedin hem sen neden bugün parka gidecegini bana haber vermedin.
Yaman = mira söylemeye gerek duymadim da sen nerden biliyosun parkta oldumu?
Mira = bugun irem yanima geldi bana yaman parkta dedi bu cesareti nerden buluyo bilmiyorum yaman.
Yaman = canım sakin ol lütfen bise yok tamam.Mira tamam der ve konu kapanir ama irem eger yanina gelirse ona karsi sakin olamayacani der. Ve hersey yoluna girer bu aralarda miranin servisinde iremin arkadasi vardir aralari iyidir daha sonra miranin arkadasi gözde ile iremin arkadasi selin kavga ederler mira susturu ama daha sonra sabah okula gittiklerinde selin irem ve 2diger arkadaşi miranin arkadasi gözdenin sinifini basarak kavga cikarmaya calisirlar ama irem o sirada su keliemeyi der benim sorunum senel deyil gözde mirayla der ve gider daha sonra mira bunu duyar ve lise 3te okuyan iremin sinifini basar mira ise lise 1dedir irem korkusundan herkezi arkasina toplar ama mira ise 2 kisiyle gitmistir. İrem miranin karsisinda titriyor konusamiyordur ve aradan iki gün gecmistir.yaman mirayi arar ve sunlari der.
Yaman = mira sen cuma günü okulda naptin.
Mira = hayirdir noldu canim sadece irem bise demis onun cevabini verdirm bisemi oldu.
Yaman= ewt iremin ablasi aradi beni yengeye söyle ireme bulasmasin dedi.
Mira= nie bu kadar korkak bu kiz ya.Der ve konu biter kiz korkaktir ama mira bunu umursamiyordur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
miranın bitmek bilmeyen aşkı
Romancemira sever yaman kaçar. ask onlar icin bi baskaydi mira yamani 6.siniftan beri seviyodu ama yaman baskasina asikti ve onunla cikiyordu ama mira her gece agliyordu dayanamiyordu asla onlari ayirmaya calismamisti.miranin kuzeni seda ise yamana miranin...