hoca geçti.
içeri girmemizi engelledi. Bize aşıra derecede tepki gösterti o iyi bir hocaydı bize asla böyle tepki göstermezdi hepimiz şaşırmıştık bizi zorla dışarı çıkardı hemde o soğukta ve bardaktan dökercesine yağmur yağarken hepimiz kapının önünde kalmıştık kapıyı da kilitlemişti.yani anlıcağınız dışarda kalmıştık bekçi evlerimize göndermiyordu. Aramızda konuşurken şimşekler çakmaya başladı yağmur şiddetlendi ...hemen saklanacak biyer bulmamız gerekiyordu. Bizde kantine gittik ama o da bizi almadı daha sonra aklımıza kütüphane geldi tamam olduğumuz yere çok uzaktı ama başka çaremizde yoktu. Hızlıca kütüphanenin olduğu binaya doğru yürümeye başladık şanlıyız ki kapısı kilitli değildi ve kütüphaneye girdik biraz olsun rahatladık derken birden bina sallanmaya başladı.deprem olduğunu sandık , hemen dışarıya çıktık.. Fakat sadece bizim olduğumuz bina sallanıyordu diğer binalar sallanmıyordu. Biz neler oluyor derken diğer binadan çığlık seslerini duyduk .Herkez dışarıya kaçışmaya başladı. İçerde bir şey vardı. Ama o her neyse bizim görmemizi istemiyorlardı. Okul bahçesinden kimse çıkamıyordu istesede istemesede daha sonra müdür çıktı. Dersler iptal oldu dedi herkes çantasını alıp okuldan gidebilir dedi. Bu çok garipti çünkü müdür okulu kolay kolay asla tatil yapmazadı. Herkes sevindi bizim sınıftan birkaç kişi hariç çünkü onlarda benim gibi düşünüyordu .Biz çantaları aldıktan sonra birkaç arkadaş aramızda konuştuk okulda çok garip şeyler döndüğü kesindi. Daha sonra ben onlardan ayrıldım. Sokağıma geldiğimde bizim sokak çok sesiz ve ıssızdı zile bastığımda annem kapıyı açmadı. Bende anahtarımla girdim ev hiç olmadığı kadar sessizdi. Üstümü değiştirdim ve annemi aradım anneme ulaşılmıyordu daha sonra babamı aradım onada ulaşılamıyordu anlaşılan daha gariplikler ve gizemler bitmemişti . Yemek yedim ve sonra biraz konuşuruz diye krıstenı arıycakken krısten beni aradı onunda annesi evde yokmus daha sonra marketin önünde bulustuk. Bizim eve geçtik benim gibi krıstende bizim evin garip olduğu söyledi ikimze bir korkumşuk.
O anda ikimizinde telefonu çaldı .arkadaşlarımız arıyordu ve onlar birarya toplanmışlar bizi çağırıyorlardı annem not bırakıp krıstenle beraber arkadaşlarımızın yanına gittik etrafta hiç yetişkin yoktu. Çok garipti Gün daha da garipleşmeye başlamıştı ve aynı zamanda olaylar oldukça havada kötüleşiyordu. Bütün arkadaşlar bir araya gelmiştik.
Biraz konuştuktan sonra gece olmuştu.krıstenlerin evdeydik kimsenin ailesine ulaşılmıyordu.birbirimizden ayrılmaya korkuyorduk bizde hep beraber kaldık...
Sabah olmuştu kızların seslerine uyandım.Hep birlikte kahavaltı ettik okula gitmek için yola çıktık. Hava dünkünden çok daha soğuktu hafif de yağmur yağıyordu. Okula varmıştık dersegirdik şu ana dek garip bişeyler olmamıştı tenefüste arkadaşlarla kütüphaneye gittik. Binayı konturol ettik herşey normal görünüyordu. Daha sonra konferans solonuna indik orası da normaldi ama orda önemli bir şey yoksa dün hoca bize neden o kadar kızmıştı.??????
Belkide orada gizemli bir şey vardı ama götürmüşlerdi.Bence bu gizem daha bitmedi. Sınıfa çıktığımızda dışarıda kar yağıyordu hepimiz sevinmiştik ve şansımıza da birdahki derslerimiz bedendi
beden hocamız da bizi hep serbest bırakırdı. zilin çalmasını heycanla bekliyorduk. Zil çaldığında hemen üstümüzü değiştirip bahçeye indik şanşımız varmış ki yerler baya kar tutmuştu. Biraz kartopu oynadık sonra hocanın geldiğini görünce hemen sıraya girdik. Hoca arkasını döndüğünde birbirimze kartopu atıyorduk. Hoca sınıfı sayıp yoklamayı aldıktan sonra gitti. Biz biraz daha kartopu savaşı yaptıktan sonra kardan adam yaptık o 2 ders çok eğlenmiştik. Ama daha sonra fırtına koptu......!! Müdür bizim sınıfa geldi eğer bir daha hocanızı dinlemiyip sınıftan çıkarsanız hepinizi okuldan uzaklaştırma cezası veririm dedi. Müdür bile bizim ayğımıza kadar geldiyse bu iş ciddi olmalı diye düşündük. Biz dersteyken karidordan hep gizemli vulultular geliyordu. Bunu bütün okul farkındaydı ve sık sık elektirikler kesiliyordu bazı günler hocalar bile okula gelmiyordu derslerimiz boş geçiyordu. Biz bir gün okulda arkadaşlarla fotaraf çekiniyorduk. Ki birden fotarafın yani bizim arkamızda garip siyah duman gibi bir şey farkettik ve okulun ilk günü krısten' ın bana verdiği cevaptı bu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GİZLİ KORKU GÜNLÜĞÜM
Mystery / ThrillerBU HİKAYELERİ OKUDUĞUNUZDA BAĞLINAÇAKSIN VE HİKAYELERİN ESERİ OLUCAKSINIZ.....