Doktor: "Beyefendi ne arıyosunuz burada çabuk çıkın dışarı"diye kızdı bana meğerse yasakmış,ne yapıp edip görmem lazımdı Gülümü.
Saat geç olmuştu artık evdekiler sürekli arayıp duruyordu onlara bu gece Ömerlerde kalacağım diye yalan söyledim.
Ardından Ömeri arayıp durumu anlattım.
Hastanede neredeyse kimse kalmamıştı yavaş yavaş yoğun bakıma ilerliyordum ama ne göreyim yoğun bakıma girmek için şifre gerekliydi . Şimdi şifreyi bulmam lazımdı ama nasıl ?
Saat 02.47 de Serçe'ye mesaj attım "sana ihtiyacım var diye"
Artık sabah olmuştu Gülümü hâla göremedim uykusuz ve yorgundum.
Serçe beni aradığında saat sabah 9'a falan geliyordu.'Ne oldu Poyraz'dedi onu acilen hastaneye gelmesini söyledim.Saatler geçiyordu artık yavaş yavaş dikkat çekmeye başlıyordum.Hemşireler bana bakıp birbirlerine bişeyler diyordu.
Nihayet Serçe geldi neden bu kadar geç kaldın diye sordum o da kahvaltı yapmış gelmiş. Zaten yüz kilo olmuş hâla ne yiyosa Neyse durumu anlattım o da biraz düşündü ve 'Buldum !' dedi."Ne buldun Serçe ?" dedim meğerse yengesinin arkadaşının kızı burada çalışıyormus. Hemen yengesini arattım.Serçe olanları yengesine anlatıyordu 1 saat oldu hâla konuşuyor Allah'ım ya sinir oldum 'kısa kes ! ' diyorum anlamıyor.
Sonunda konuşması bitti "ne oldu ?" diye sordum hemen.'Poyraz haberler iyi değil'dedi 'neden ?'dedim anlattı.
Kızın tayini çıkmış Bartın'a gitmiş.
Bu cevap morelimi bozmuştu açıkcası.
Sonra Serçe'nin yengesi tekrar aradı güzel bi haber verdi herhalde çünkü Serçe 'Gerçekten mi ?'diye söylendi gülerek.
Konuşmadan sonra "neden aramış ?" dedim.Meğerse kızın numarasını vermiş tanıdıkları varsa yardımcı olur diye.Kızın ismi ne dedim 'Tomris' dedi.'Tomris mi ?'diye söylendim çünkü ilk defa duymuştum böyle bir isim.
İsmi gerçek miydi acaba ?
Bir cafeye gittik ve Serçe'nin yengesinin verdiği numarayı aradım. Telefon çalıyordu,Serçe'ye 'sen konuş'dedim.
İnce bir ses ile 'Efendim'dedi.Serçe 'merhaba Tomris hanımla mı görüşüyorum'dedi
Kız ses tonunu hafif yükselterek 'evet benimde siz kimsiniz ?'dedi Serçe olanları açıklayarak anlatmaya başladı.
Anlattıkdan sonra Tomris 'size neden yardım edeyim ki ?'dedi.Doğru söylüyordu neden yardım etsin ki ? Serçe yengesinin ismini falan söyledi bi şekil de kız inanmaya başladı.'Tamam dedi size yardım edeceğim ama anlattığını pek anlamadım karmaşık geldi tekrar açıklayarak anlatır mısın ?'dedi Serçe olayları tekrar açıkladı ve bitirdi.
Tomris 'sorun bu mu ?' dedi ve gülmeye başladı.'Neden gülüyosun'dedi Serçe
Tomris bide ne desin...