Hikaye 1 : M&G Macerası

65 1 0
                                    

Demi konser için yeniden Türkiye'ye geliyor. Çok heyecanlıyım biriktirdiğim paralar ile M&G 'e bilet aldım. Demi ile çok az süreliğine de olsa tanışacağım , umarım heyecandan bayılmam. Evet işte sıra bana geliyor ama bir dakika Demi'ye sarılmak yok mu? Selfie de mi yok? Peki ya imza almak? O da mı? Neyse artık diğer M&G fotolarında gördüklerimden birini yapacağım. Biraz düşündükten sonra aklıma geldi Demi'nin ayağına sarılacağım bi fotoda görmüştüm. İşte Demi'nin yanındayım, ağlamaya başladım ve işte Demi ile konuşmamız:
Demi: stay Strong My Little Warrior
Ben: I'm so exciting , OMG I see you.(bayıldım)
En yakında ki hastaneye götürmüşler beni. Yanımda Demi var , bana bakarken uyandım.
Demi: Are you okey, I am worried about you(iyi misin? Senin için endişelendim)
Ben:Yes I am okey. Iyice ayıldığımda Demi'yi fark ettim.
Ben:Demi? Diyip sarıldım o da bana sarıldı.
Demi : I love Turkey so much and I make a tour which called Turkish Lovatics Turkey Tour and I am going to go to most of the cities. I will go Antalya, Ankara , İzmir ... And I have a suprise For you. Do you want to come with me in this tour ?
Ben : Yes,Yes,Yes...
Demi: okey you have got 2 days get ready For this tour and your mother has got My phone number. Where you're ready call me I must go to concert see you! Get well soon!
Hazır olduğumda Demi'yi aradım birkaç saat sonra uçaktaydık , Demi'nin yanına oturdum. Demi bana otelden Çaldığı yastıklardan verdi. Önce Antalya ya gittik. Imza Günü'nde Kitapları ve klipleri imzaladı . Turnede çok eğlendik ama Demi'nin gidip Demi World Tour U bitirmesi gerekiyordu. Sarıldık. O günden sonra hep FaceTime da konuştuk.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 07, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Demi Ve Türk LovaticsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin