@kinga_szatmáry: Hogy mi a baj??? EZ
Liked by @rentai.reniand 14.519 others
@idave: Te Jó Ég, ezt baromira elcsesztem...
@b_virii: Igen, Dave, bizony
@idave: Kinga, én én... én úgy sajnálom.. Tudod, hogy nincs köztünk semmi, vagy, ha nem tudod, most tudjad. Kinga, én szeretlek, és sajnálom, hogy az elmúlt 4 napban egyáltalán nem voltam veled.
@kinga_szatmáry: SAJNÁLOD??? Ez az egy dolog, amit mondani tudsz?? TÉNYLEG??? Napokat töltöttem el úgy, hogy egy (számomra) ismeretlen csajjal voltál, olyanokat írtatok egymásnak privátban, hogy ,,Hiányzol,, meg ,,Jó lenne veled lenni megint,, vagy ,,jajj nem bírom nélküleed,, ; minedközben, pedig ÉN vagyok a barátnőd??? Tudod, hogy, mennyire rosszul esett, hogy megvettem a jegyeket a színházba, és közölted velem, hogy ,, Bocsi, de Zsófival megyek vidámparkba"?? És végül: TUDOD, MENNYIRE PISZOKUL HIÁNYOZTÁL??????????????
@idave: Úristen, Kinga.. Én mindennéljobban szeretlek, és annyira nagyon sajnálom, amit tettem.. Meg tudsz bocsájtani?
@kinga_szatmáry: Tudod, Dave.. Én nem élem túl, ha Virág és Renáta nincsen ott. Kérlek, haggy időt nekem. Úgy 2 hetet.
@idave: De Kinga! Zsófi messziről jött ide, és ami Virágékat illeti, köszi. Nem hiszem, hogy ennyi idő kéne megbocsájtani.
@rentai.reni: Zsófi Bajáról jött, ami 2 óra. Kingát meg alaposan megbántottad, úgyhogy ez a minimális idő, amit kérhet
@idave: Hát jó...
@kinga_szatmáry: Ez idő alatt nem vagyok hajlandó veled találkozni, hívásodat fogadni, de még üzenetezni sem veled. Remélem, megérted
@idave: Meg, teljes mértékben meg...