Sudah terlambat.
Aku dah terperangkap dengan lelaki psiko itu di bawah satu almari besar kayu yang sudah menghempap kami berdua.
Sebahagian bawah kaki kiri aku terhempap dengan almari ini. Posisi aku sedang baring tertiarap. Kaki dah mula rasa kebas dan darah tak henti mengalir.
Aku tak sanggup nak toleh kearah sebelah. Kelihatan Jimin semakin mara dekat dengan aku tapi terbatas disebabkan tangan kanannya yang dah tersusuk dengan paku tajam di sebahagian pintu almari itu.
Kalau nak ikutkan rasa perit sakit itu, lelaki itu yang sedang tanggung rasa azab sakit lebih berbanding denganku. Tapi dia masih sama. Tersenyum dan tergelak sambil cuba menarik aku untuk berada dekat dengannya.
" Terkurung kat sini hanya ada kita berdua. K-kau tak dapat lari dari aku Seoyeon! Jangan cuba lari! " jeritnya berselang dengan gelakkan di hujung ayatnya.
Aku dah menjerit dan menangis semahunya. Sebolehnya aku nak tolak almari besar ini. Tapi kudrat aku tak kuat. Lagilah dengan kecederaan aku ketika ini.
Semakin aku cuba nak keluar dari situ, tangan kiri Jimin semakin hampir nak menyentuh tubuh aku. Dan tak terjangka, rambut aku yang panjang itu memudahkannya untuk menarik aku supaya berbaring dekat denganya dalam keadaan menyiarap itu.
Tarikan Jimin yang kuat pada rambut aku buatkan badan atas aku bergerak dan hampir dengannya. Kaki aku yang terhempap tertarik masuk kedalam dan bergesel dengan bucu kayu almari itu. Jeritan aku berselang seli dengan tangisan.
Sakitnya hanya tuhan yang tahu.
Belakang tubuh aku Jimin dah mula kuasai. Tubuh kami berdua sangat dekat. Rasa hembusan nafas kasar pada sekitar belakang tengkuk aku.
Dan kemudian, ciuman dan jilatan aku rasa pada sekitar leher dan tengkuk aku. Aku rasa jijik. Bersama dengan desahan yang keluar dari mulut lelaki itu.
" Sejujurnya, kau pun sukakan bila aku buat begini Seoyeon? Kau suka bila aku sentuh kau kan? " tanya Jimin dan masih teruskan perbuatan terkutuknya itu.
Aku dah meraung sekuat hati. Berdoa dan berharap supaya jeritan dan laungan aku didengari oleh siapa. Tapi hampa, aku masih kekal disini bersama dengan Jimin.
" Aku benci kau Jimin! Kau gila! " jerit aku bersama dengan tangisan aku. Jimin tergelak. Malah kali ini kuat mengalahkan tangisan aku.
" Ya aku memang gilakan kau. Aku mahukan kau Seoyeon! Aku gila disebabkan kau! "
Mempersembahkan
Story by Baeurene
S T O C K H L O M S Y N D R O M E
A Park Jimin Fanfiction.IDEAS
Inspired by korean movie Door Lock.
90% by BaeureneWARNING
Bacaan matang.
Matured content and sensitif material.AUHTOR NOTES
Cerita ini tiada kena mengena dengan yang hidup atau mati. Tak ada kena mengena juga dengan real life para watak fanfiction ini. Hanya rekaan semata-mata. Ini adalah first fanfiction saya. Harap dapat diterima oleh semua pihak.Happy reading❤
YOU ARE READING
Stockholm Syndrome | Jimin
FanfictionCinta. Obsesi. Hilang kawalan. Semuanya berpunca dari seorang gadis. Warning⚠[ matured content and sensitive material]