Chapter1

39 2 2
                                    

DIT VERHAAL IS GEBASEERD OP DEZE SERIE PRETTY LITTLE LIARS HET IS ZO'N LEUKE SERIE. ECHT EEN AANRADER. IK KIJK HET OP NETFLIX, MAAR IK DENK DAT JE HET OOK OP ANDERE SITE'S KUNT ZIEN.
vandaag is het alweer net als elk jaar de eerste dag na de zomer vakantie "ughh!" Ik heb er allesbehalve zin in, maar agja het moet. Mijn ouders vinden het belangrijk dat ik een goeie studie vind, maar mij maakt dat echt niks uit. Ik zie wel wat ik later ga doen. O sorry ik was mijn naam totaal vergeten te zeggen mijn naam is Channel, maar de meeste mensen noemen me Coco Chanel snap je het het merk? Wat mijn hobby is liegen lekker de helen dag liegen. Zelf doe ik het ook niet graag maar soms is een klein leugentje wel nodig.

Oja!!! Ik was nog vergeten te zeggen dat mijn beste vriendin Coco heet dus vandaar die bijnaam, want we zijn super close. Ik weet echt niet wat ik zonder haar zou moeten.

O nee!! Ik heb veel te lang zitten dagdromen merk ik ineens.
Ik stap uit bed en ren naar de badkamer. Ik stap gou onder de douche.

Wat moet ik aan! Vraag ik me af als ik afgedroogd ben en in mijn kamer sta. Ik zie in mijn kast niks leuks ik bedenk me dat mijn moeder vast nog wel iets heeft. Mijn moeder is modo ontwerpster nee grapje. ze heeft een eigen bakkerij. Mijn tante is mode ontwerpster, mijn moeder leent wel eens wat van haar.

Ik ren naar mijn moeders kamer en trek haar kast open. Ik zie een leuk topje en een leuk kort broekje ik pak mij. Bohemia haarband met bloemetjes en zet hem op mijn hoofd. "Perfect" zeg ik trots als ik voor de spiegel sta.

Ik kijk op de klok. Gelukkig het is nog vroeg. Ik hoor de deurbel gaan. Dat moet Coco zijn. Ik doe de deur open en daar staat Coco in een leuk jurkje met net als ik een bloemetjes haarband in. "Leuk jurkje." Dankje ik heb er de hele zomer voor gespaard eindelijk heb ik hem!!!

"Kom binnen." Ik kijk op de klok over 5 minuten moeten we vertrekken. Omg ik heb zo zin in school ja waarom, omdat ik weet niet het voelt gewoon fijn om weer lekker de baas te zijn!

Oja weer iets vergeten te vertellen Coco en ik zijn. Twee van de populairste meiden van school. Ik moet toegeven we zij. Niet altijd even vriendelijk. Een ander meisje de populairste van ons allemaal Claire is soort van onze baas. Vriendelijk is ze niet behalve voor Coco en mij. Wij zijn haar besties zegt ze, maar ik vind haar ook niet altijd even vriendelijk.

Maar ze geeft mij een Coco een kans en dat waardeer ik echt. "Zullen we naar school gaan." Eigenlijk nog een minuut maar dan zij. We te minsten optijd. "Oké!" laten we gaan.

Little liarWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu