Chapter 2

4 0 0
                                    

HEEY ALLEMAAL TWEEDE HOOFDSTUK. IK GA IN DIT BOEK MEER SCHRIJVEN DAN WANNABE, WANT DIT WORDT ECHT EEN SPANNEND BOEK. HOOP DAT JULLIE DAT OOK VINDEN

"Tringgg!" "Eindelijk!" zuchte ik. School is uit. Ik liep het klaslokaal uit, wat nogal moeilijk ging doordat iedereen in een keer naar de deur liep. Ik moest me er echt doorheen wringen.

Toen ik op het plein stond keek ik wat rond, om te kijken of ik Coco ergens kon zien. Ik zag haar nergens staan, maar ik zag Claire wel staan. Ik liep naar haar toe.

"Hey!" Zij ze. "Zullen we wanneer school klaar is gaan shoppen?" Vroeg ze. "Leuk idee!" Zei ik "Maar heb je Coco meschien ergens gezien?"

Claire antwoorden niet, ze zat te kijken naar een Stephan de clown en de meisjes versierder van de klas. Ieder meisje wil zijn vriendin wel zijn.

Maar ik niet echt. "Hallo aarde voor Claire" ze draaide haar hoofd om en zij ik. ''heb Coco niet gezien.'' zei ze koppig. Ik dacht bij me zelf na waarom ze dat niet eerder zei, maar wat boeit het. ik ging maar naar huis ik denk dat Claire liever naar Stephans kont zit te kijken dan met mij te gaan shoppen.

Ik pakte mijn telefoon om haar te bellen (Coco niet Claire).

"hey!" Zei ze over enthousiast "waar ben je?" vroeg ik. "Thuis" antwoorden ze met een logisch stemmetje. "Je zou op me wachten." Maar ik kreeg geen antwoord "hallo!" "Is daar iemand?" Maar nog steeds geen antwoord. Had ze nou gewoon opgehangen? 

Ik belde haar terug, maar ik kreeg een voicemail. Ik hoop maar dat net goed gaat. Meschien moet ik naar haar toe gaan. Nee dat lijkt me niet slim meschien is ze wel boos of wil ze gewoon even alleen zijn.

dus belde ik Claire maar op.

''hey wat ben je aan het doen?''

''o niks, maar nu is niet de tijd om te bellen ik heb het druk''

''bel me later maar terug.''

maar voor ik wat terug wou zeggen had ze al opgehangen. ik zuchte diep. fijn ik heb dus nada nopes niks de doen. ik pakte mijn Frans erbij. ik ging maar wat leren voor de toets van morgen, maar ik heb vandaag al genoeg geleerd dacht ik bij me zelf. weet je wat ik heb niemand nodig ik kan mezelf wel vermaken met een beetje Wattpad, maar ik wist dat daar niks van waar was.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Apr 17, 2015 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Little liarWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu