Cemre Solmaz'ın anlatımıyla
Uçaktan inip havalimanının önüne geldim. Beni alacak arabayı beklemeye başladım. Tayinim çıktığı köyün muhtarının oğlu alacaktı beni. Sanırım adı Deniz'miş. 5 dakika sonra önümde '' 36 ÖDC 52'' plakalı bir araba durdu. '' Merhaba. Cemre Solmaz'sın galiba?''. '' Merhaba. Evet. Sen de Deniz olmalısın?''. ''Evet. Gidelim istersen?'' bavullarımı aldı ve arabaya yerleştirdi.
***
Araba tek katlı şirin bir evin önünde durdu. Deniz bavullarımı kapının önüne koyup cebinden bir anahtar çıkardı.'' Burası senin evin. Babamlar seni akşam yemeğine çağırıyorlar. Ben seni alırım. ''. '' Çok teşekkür ederim. Görüşmek üzere.''
***
Saçlarımı kurutup üstüme bunları giydim.
Hafif makyaj yapıp saçlarımı taradım. Korna sesi gelince çantamı alıp dışarı çıktım. '' Selam.'' arabaya bindim. '' Selam.''. 5 dakika sonra 2 katlı bir evin önünde durduk. Kapıyı çaldığımızda Deniz'e benzeyen bir kız açtı. '' Abim geldii.'' Deniz kızı kucağına aldı. Beraber içeri geçtik. '' Hoş geldin öğretmen kızımız.'' sanırım muhtardı. '' Hoş buldum efendim.'' Hasan amca diyebilirsin Cemre kızım.'' kafamı olumlu anlamda salladım. Herkesle tanıştıktan yemek masasına geçtik. Yemek boyunca sohbet ettik.
***
Deniz'in numarasının kaydedip iyi geceler diledikten sonra eve girdim. Pijamalarımı giyip uyudum.
201 kelime
Nasılsınız?
Biraz kısa oldu kusura bakmayın.
Beğendiniz mi?
Beğenmediğiniz bir yer varsa söyleyebilirsiniz.
Sizi seviyorum by 💖