P-1

8 1 1
                                    

04.12.2012

11:34 am

Беше зима и всичко беше покрито с бял пухкав сняг.

Докато вървях надолу по улицата, нещо привлече вниманието ми.

То лежеше на не повече от 5 метра от мен. Открояваше се.

Едно голямо черно перо.

От къде ли е? Изглежда ми толкова чуждо и непознато. Познавам птиците много добре и никога досега не съм срещал такъв вид с толкова големи и черни като нощното небе пера.

Може би има вид някъде там, за който аз да не знам. Искам да го видя. Любопитството ме изгаря.

Ще го открия... на всяка цена.

Отидох и взех перото. Огледах го добре. То изглеждаше толкова мрачно сякаш криещо жестоки тайни, които никой не трябва да разбира.

Отворих ципа на якето си го пуснах вътре като внимавах много.

Повдигнах глава и продължих по пътя си.

Бях излязъл на разходка, без определена дестинация, но сега реших да отида в библиотеката, за да потърся нещо относно това перо. Ако успея да открия нещо изобщо.

Докато вървях натам по пътя си видях червена точка в белият сняг, която беше изгубила част от наситеността си заради снежинките приземили се върху нея.

След още няколко крачки видях още една и след това още... проследих ги до нещо като задънена тясна малка уличка. Беше толкова тъмно, че нищо не се виждаше.

Усетих вибрации в джоба на якето си и извадих телефона си, но бях непохватен и го изпуснах в снега. Наведох се да го взема и видях още една много по ясна червена капка и до нея... имаше още едно голямо и черно перо.

Не смеех да се изправя. Стоях наведен над телефона си с протегната към перото ръка. Усещах присъствието му. Беше силно. Стоеше точно пред мен и ме гледаше. Аурата около него... беше мрачна.

- Помогни ми и аз ще помогна на теб. - в гласът му се долавяше страх и надежда.

...  

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 13, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Angel of Death Where stories live. Discover now