1

19 2 3
                                    

Г.т. Т/Н
Здравейте аз съм Т/Н .На 19 съм .Работя като секретарка на г-н Джеон Джънкук.Пронципно ме затрупва с документи и се изморявам много.

Г.т.Кук
Днес станах с новата надежда че ще видя любимата си .Мъчи ме това че тя не знае .Тя е ангелче .А това е именно
Т/Н секретарката ми .Изкъпах се закусих и тръгнах.Стихнах там.

Г.т.Неотрал
-Добро утро -почуках на вратата ѝ като днес искам графика си по-Рано и сутрешното кафе заедно с него.
-Добро г-н Джеон.Ще се постарая да е по лек .-каза Т/Н и Кук излезна.Отиди в офиса си там приготви документи за Т/Н .

Г.т.Кук
Стоях си на бюрото и подписах документи. Докато не се почука на вратата оттам влезна Т/Н, започна да ми чете графика графика.
-1. 10:30 имате среща с представители на новите коли които ще се пробват от вас .Имате 5 коли .
2. В 13:50 ще подпишете договора с mercedes и BMW.
3.Имате среща с Г-н Парк в 16:00.Това са за днес. -каза Т/Н а аз не чух нищо гледах я .Само я гледах .

Г.т.Т/Н
Гледаше ме доста странно през цялото време. Прочетох графика и отидох да направя сутрешно кафе .След като му го занесох погледнах часа беше 9:30 след час щеше да почнем първата среща. Влезнах в кабинета си и започнах да оправям документите които ми донесе толкова много бяха, но не успях да ги направя до срещата. Тръгнах към залата където щеше да се проведе срещата. Започнахме да тестваме една по една а колите и записвах всичко важно което казваше господин Джеон. Така мина и втората . Донеси ми още документи.
-Да си направила тези документи до 15:00. Не ме излагай преди фирмата.Ясно !-каза твърдо а аз кимнах. След като излезе погледнах часа беше 14:10 часа едва ли ще се справя. Наведох се и започнах.

Г.т.Кук
Вече беше време за срещата тя не беше довършила документите. Много се ядосах добре че минава бързо срещата. След което отидох отново кабинета приближи се до нея тя се изправи и пита какво става а аз без да отговарям я целунах притискайки я на стената.
Без да каже и думичка я качих в колата си и я откарах в нас.
- На леглото или на дивана? Избирай.

Г.т.Т/Н
Бях в шок и не знаех какво става. След като не получи отговор ми се дърпа към спалнята да ме метна и каза
-Ти ме изложи пред най-великата фирма аз ще те изложа на изпитателство .

Г.т.Кук
Започнах да ѝ махам дрехите като тя се съпротивляваш. Всяка една дреха бавно по бавно изхвърчаше на пода. Накрая беше само по бельо махнах сютиена и след което и бикините няколко пъти ме удари с крак но не ѝ се получи това което искаше. Отново ме изблъска но я сграбчих.
-Пусни ме .ПОМОЩ!ПОМОЩЩ!-Викаше но никой не я чу.
-Лагай .Детсвена ли си ?Е щом на казваш .-казах като рязко се забих в нея.
-АААААААААААХХ😖😭😭-изрева тя и потече силна кръв останах на място за да свикне .От очите се стичаха сълзи .Започнах на се забивам в нея а от нейна страна се чуваха викове от болка-АХАЙАХАААХХ😖😭😖😭😖😭😭😭😭😭 МОЛЯ ТЕ СПРИ МНОГО МОЛЯ БОЛИИИИИИИ ААААААА АХАХ АААА-викаше но забързах скоро свърших в нея и легнах тя избяга в банята.Скоро излезе .
-Аз ще тръгвам .-излезе без да каже нищо.
-Няма ли да кажеш поне довиждане или искаш втори рунд.

Г.т.Т/Н
Направих се че не го чувам и излезнах бързо .Изтичах до аптеката и взех тест за бременност.Направих ги и видях че те са положителни.беше ужасно .

Здравейте това е новата ми книга надявам се да ви харесва и мисля да правя по-дълги частите коментирайте Какво да се случва по-нататък чао🥰🥰🥰🥰🥰🥰

Kill  this love❤︎♡︎☠︎︎Where stories live. Discover now