Г.т.Т/Н
Какво ще правя .Изкъпах се и си легнах мислейки.Г.т.Кук
След като дръгна се изкъпах и легнах.~~~~~~Сутринта~~~~~~~~
Неотрал
Станаха оправиха се и тръгнаха към фирмата .Т/Н не спираше да мисли за бебето .
Г.г.Кук
Селезнах от колата си и се качих в офиса.Г.т.Т/Н
Качих се в офиса си .Не можех да спирах да повръщам.Вече сигурно съм пребледняла .Г.т.Кук
Цял ден повръща.Дали е болна ?Ще я попитам.Отворих вратата на офиса си и се запътих Кук нейния .Почуках-Влез-чу се тихо .
-Т/Н не спираш да повръщаш добре ли си?
-Не ! Не съм !Ти си един гадняр който ми отне детсвеноста !-викаше-Виждаш ли -подаде тест за бременност
-По-тихо само не викай -казах и преди да каже нещо тя отново отиди да повърне.
-Виждаш ли ?-обърнах теста видях че е положителен.Сълзите се пускаха по лицата ни .
-Ааз аз съм баща -казах с треперещ и щастлив глас.
-Не няма да си-каза тя.
-Няма защото няма да стана майка на 19.А ти да си на 24.Няма как.Знаеш ли колко ме боли.Не се замислял за последствията нали?Е да си!АЗ НЯМА ДА ГО РОДЯ ЩЕ АБОРТИРАМ!-подилжи .
-Виш обичам те от 2 години
-Аз не-прекъсна ме но не обърнах внимание
-Когато бях на 22 имах красива приятелка на 19 обичах я много един ден реши че изка дете.-Сълзите мокреха панталона ми
-На раждане умря-едвам довърших.-А бебето?-потита Т/Н .
Г.т.Т/Н
Погледна ме с мокрите си очи червени като рак .Разбрах че и бебето е умряло и не питах повече.
-Ако изкаш го махни.Не Дей да се мъчиш .Отстрани го.Аз пак ще те Обичам.Независимо колко ме нараняваш.-каза без да ме погледне .Имах малко чувства към него но не мога да се справям.
-Джънкук.
-Да.
-Аз не че неизкам бебче но немога да се справям с работата си .А когато и ти се роди ще ми прекалено трудно а и.....И аз те обичам -след като сгоказах изпусна чашата от която пиеше вода.Тя се пръсна на парчета а той стана и ме прегърна.Усетих как плаче .
Съжалявам че е толкова кратка .Спими се много.а и зацепих