-1-

4 0 0
                                    

středa 13:00
tak a už jsme tady..v californii..
"těšíš se zlatičko na novou školu?" řekla mi babička když jsme stáli před dvou patrovým domem. "Docela jo, akorát se bojím že zjistí kdo jsem.." řekla jsem své babičce, ta se na mě jenom usmála a pohladila mě po vlasech. Vzala své kufry a šla ke dveřím, ja jenom povzdychla a vzala si sve věci a také vydala.
tak a mam hotovo..vybalila jsem si věci..své krásně dlouhé kaštanové vlasy s červenýma pramínkama ve předu jsem sepla do drdolu, oblékla jsem se do pohodlného oblečení, ale cítila jsem něčí pohled, koukla jsem se směrem k mému oknu. Měla jsem okno směr do jednoho pokoje, kde stál kluk, strasně jsem se ho lekla, koukal na mě, všiml si že se na něj dívám a zamával mi. Byl docela hezký, hnědé vlasy u kterých měl uprostřed pěšinku, jsou i kudrnaté, měl také brýle, když jsem se koukla zřetelněji tak neměl na sobě tričko, hned jsem se otočila a vydala do kuchyně. V kuchyni stála babička a vybalovala talíře a sklenky. Moje babička je celkem mladá, páč moje matka mě porodila někdy v 15cti. "Babi?" řekla jsem, ona se na mě otočila a řekla "ano broučku?" "máme něco k jídlu?" řekla jsem "nene, ještě nemam vybalené věci se kterýma bych vařila, něco si objednej" řekla babička a ja kývla. Šla jsem do pokoje a zapla telefon, díky bohu že mám ty data. Na googlu jsem si vyhledala "Pizzerie Californie" a tam se mi vyhledali několik pizzerii, na jednu jsem zmáčkla a hned se mi zobrazilo číslo, takže jsem tam zavolala.
"Pizzerie ******* dobrý den, jak vám mohu pomoci? " řekl neznamý v telefonu
"dobrý den, tady Ba-Teresa McVay, chtěla bych objednat 2 šunkové pizzy na adressu ******" řekla jsem a ten neznamý mi odpověděl "jojo zachvilku tam u vas budeme, až tam budeme tak vám na tohle číslo zavolam"
"jojo, mějte se nashledanou" řekla jsem
"nashle" řekl neznámy pán
típla jsem to a položila mobil a sedla si, a přemýšlela o tom klukovy co na mě koukal. U okna jsem měla takovou sedačku, otevřela jsem si okno dokořán, vzala si knížku, sedla jsem si k oknu a četla si. Najednou zazněl mužský hlas "Co to čteš..?" já se lekla a koukla k směru kde zazněl hlas, stál tam ten kluk. "já-já čtu mladé perličky (vymyšlený název)" řekla jsem a on se usmál a sedl si k oknu "a o čem to je?" zeptal se ja se usmála.."je to o dívce jménem Sisi která vyrůstala v dětském domově, po 16cti letech se ji vzala jedna rodina, začla v tom městě kde měla rodinu chodit na školu, tam našla partu holek které dělali problémy, ta skupina se jmenuje mladé perličky" řekla jsem "zajímavé, mimochodem jsem Payton, Payton Mommeier" řekl ten kluk a ja jsem odpověděla "já jsem Ba..teda Teresa McVay" on jenom koukl nechápavým výrazem proč jsem řekla to 'Ba'.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 02, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

why do not you believe Me? /Payton MoomeierWhere stories live. Discover now