1

176 12 1
                                    

2009.06.23

Jimin a játszótér kapuját átlépve kezdett rohanni, kedvenc piros csúszdája felé, ám a homokozó gyerekek közül egy barna hajú fiúcska véletlen kidőlt elé így hasraejtve a 9 éves csöppséget, aki már nem is olyan kicsi. Jimin belerúgott a homokozó kissrácba, amiért nem figyelve rohant csúszdája felé.
A sötétbarna hajú oldalát fogva kuporodott össze míg a másik a kövökön fekve egy ici-picit véres arccal köhögött mivel lenyelte a kavicsok alatt rejtőző port.
Mrs. Park egy kisebbet sikkanva fut oda a két fiúhoz és segíti fel őket.

- Minden rendben fiúk? - aggodalmaskodott a nő, majd fiát előrébb húzva kezdte el leporolni róla a koszt.
- Igen. - felelte egyszerre a két fiatal míg Jimin anyukája csak mosolyogva szorongatta egyetlen szem fia  mamcsát.

- Amúgy.... Kim Taehyung vagyok! - mutatkozik be a "homokos srác" ( na jó ez elég szarul hangzik, de ne gondoljatpk semmi olyanra mivel itt még azért túl fiatalok).
- Park Jimin. - mutatkozott be az alacsonyabb. - Sajnálom hogy neked mentem, nem volt szándékos.
- Semmi baj, az a lényeg, hogy mindketten jól vagyunk.

És itt kezdőtött egy újabb barátság

Sziasztok megérkeztem nektek az első résszel! Esetleg ha valaki nem ért valamit nyugodtan kommenteljen!
Legyen szép napotok!
Bocsi a sok szóismétlésért és a hibákért is!
💜💜💜💜◣ ◢💜💜💜💜
💜💜💜💜█ █💜💜💜💜
💜💜💜💜█ █💜💜💜💜
💜💜💜💜◤ ◥💜💜💜💜

2021.07.06

Painful Paintings   [Jikook]Where stories live. Discover now