✨
Haftanın ilk günüydü. Erkenden kalkıp birşeyler atıştırdıktan sonra evden çıktım. Ellerimi cebime koyup okula yürümeye başladım. Yolda Namjoon ile buluşacaktım, o günden sonra hiç konuşamamıştık.
Okulun sokağına girdiğimde onu gördüm. Duvara yaslanmış bir şekilde beni bekliyordu. Yanına vardığımda, "Günaydın" dedim sakince.
"Günaydın," dedi aynı sakinlikle.
"Naber görüşmeyeli?"
Kıkırdadı. "Fena sayılmaz, senden?"
"Aynı," güldüm. "Kendine geldin mi o geceden sonra?"
"Ah, o gece" dedi gözlerini devirerek.
"Dağ gibi adamsın sen, birşey olmamıştır iki kadehle."
Okula yürümeye başladığımızda, "Sen ne ara gittin? Bekleseydin birlikte giderdik." dedi kızar gibi.
"O kargaşanın içinde seni arayamazdım bide. Geç kalmamak için gittim, şansa bak yolda Kwang çıktı karşıma. Hesap sordu kendince gerizekalı herif."
"Bu adam neden rahat bırakmıyor seni, sorunları olmalı?"
"Evet, kafadan sorunlu kendisi."
"Piyanonun bir anda ortadan kaybolmasının o herifle bir alakası olduğunu düşünüyorum ama tek kelime bile etmiyorsun ki.."
Evet aslında onunla ilgisi vardı ama bunu ona söyleyemezdim. Neler çektiğimi öğrenince birde onun bana acımasını istemiyordum.
"Boşver Namu, gelecek derde yan sen" dedim sınavları kastederek.
"Doğru düzgün çalışmadım ama zekam her türlü yetiyor," dedi yarım ağız gülerek.
"Ben de kitap üstünde uyuya kalmadım zaten, geçerli not alsam yeter" dedim sessizce.
Birazdaha yürüdükten sonra okula vardık. Geç kaldığımız için sıraya girmemiştik. Sınıftan içeri girerken sessizce yerimize oturduk. Bugün matematik sınavımız vardı.
Bir müddet sınıfta bekledikten sonra Matematik hocası içeri girdi. Masasına geçip direk yoklamayı aldı. O sırada Jimin söz alıp konuştu, "Hocam ikinci ders mi olacağız sınavı?"
Hoca düşünmeden "Evet," dedi ve ekledi "Bu ders sınava çalışın."
Jimin, "Adamsınız be hocam" deyip yalakalıp yaptı.
Ona gözümü devirip Namjoon'a döndüm. Namjoon Matematik kitabını çıkarıp karıştırmaya başladı. O sırada elinde defteri ile Jimin karşımda belirdi. Gözlerimi devirip bıkkın bir tavır sergiledim.
Jimin, önümde oturan kıza "Vien sen benim yerime geç bacım," dediğinde gülecek gibi oldum.
Vien yüzünü buruşturup Jimin'e baktığında, "Ne alaka be?" dedi.
"Yoongi bana ders anlatacak çünkü," dediğinde sinirli bir şekilde ona baktım.
"Jimin git başımdan," dedim gitmesini umarak.
"Ben çalışınca unutuyorum hemen, ama sen söylersen ömür boyu unutmam" dedi.
Bıkkınlıkla saçlarımı arkaya attım. O sırada Namjoon Jimin'e, "Birşey soracağım?" dedi.
"Evet," dedi gülerek.
Namjoon gözlerini kıstı ve "Neden bu kadar yavşaksın?" dedi.
Kendimi tutamayıp güldüğümde hoca birden kafasını kaldırdı ve buraya baktı. Hemen gülmeyi kestim. Jimin bana film izler gibi bakıyordu ki, hoca ona seslendi "Jimin yerine geç"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mondlicht | Sope
Short StoryMin yoongi tüm zoruklara rağmen yaşamaya devam etti. Yaşamak zorundaydı. Bu zorluklar canını fazla acıttı ama bir gün bu acılar başka bir adama bulaştı. Artık tek bir acı onları yakmaya başladı. Tek bir müzik, tek bir nota, tek bir beden... SOPE