Sarhoş Gece... (+18)

790 21 16
                                    

_PainOfEce_ kalemini çok beğendiğim için sana benzer şekilde yazmaya çalıştım. Umarım kızmamışsındır kuzum😘

Hastane
"Beliz!" "Efendim Vuslat?" "Sen ne yapmışsın bu hastaneye ya..." "Anlamadım?" "Ücretsiz amelyiatlar, ücretsiz avukatlık hizmetleri, ücretsiz klinik. Gökten para mı yağıyordu?" "Hastane senin. İstediğini yapabilirsin Vuslat." "Baban hiç mi öğretmedi sana ya? Bu ne?! Neyse ben hallederim ama sen tahmin ettiğimden de beter bir yöneticiymişsin." Beliz dolan gözlerini saklamak için hızla uzaklaştı.

Birden Ferman'ın odasına daldığında içeride Ali ve Nazlı'ya laf anlatmaya çalışan Ferman'ı gördü. Son derece sinirli olan bu adam sevgilisini gördüğünde yine yumuşamıştı. "Dışarı." Ali ve Nazlı çıktıktan sonra Beliz hemen koşup Ferman'a sarıldı. Ferman bir yandan Beliz'in saçlarını okşarken bir yandan da ne olduğunu anlamaya çalışıyordu. "İyi misin bebeğim?" "Kendimi hiç bu kadar aşağılanmış hissetmemiştim Ferman..." "Şşşt sakin ol tamam... tamam geçti tamam." "F-Ferman ben o kadar mı kötüyüm? Yani ben sadece insanlara yardım etmek istedim diğer türlüsü fazla acımasız değil mi? Ben bu konuda eğitim almadım ki ben avukatım ne anlarım hastane yönetmekten?! Ferman babamın yüzünü kara çıkardım..." "Şhht! Saçmalama Beliz olur mu öyle şey? Bak bakayım sen bana" Ferman iki parmağı ile Beliz'in çenesinden tutup kendisine bakmasını sağladı. "Sakin ol bebeğim. Vuslat bilerek yapıyor. Seni üzmek için yapıyor." "Başarıyorda!" "Aşkım izin verme ona. Başaramasın. Her şeye rağmen çok güçlü dur. Zaten bir yıl sonra gidecek. Sabredelim olmaz mı?" Beliz başını sallayınca Ferman yeniden kollarının arasına aldı Beliz'i...

Akşam eve geldiklerinde Ferman birden Beliz'i kucağına aldı. "Bu akşam yemekleri ben yapayım." "Hmm olur." "Yemekten sonra da eğlenmeye gidelim." "Yorgun değil misin?" "Yarın hafta sonu." "Harika!" Ferman Beliz'in dudaklarını öpüp onu koltuğa bıraktı.

Yemekten sonra güzelce hazırlanıp bara gittiiler. Beraber çok eğleniyorlardı. Sürekli dans ediyorlardı. Ferman Beliz'in keyfini yerine getirdiği için kendisiyle gurur duyuyordu. Beliz ona Adil hocasının emanetiydi. İkisininde manevi babası olan bu adam onları birbirlerine emanet etmişti. Ferman Beliz'e baktı. Adil hocaya verdiği sözü bir kere daha hatırladı. "Onu ömrüm boyunca canım pahasına koruyacağım..." Birlikte eğlenmeye ve dans etmeye devam ettiler.

Eve taksiyle geldiklerinde ikiside çok sarhoştu. Öyle ki Beliz ayakta duramayıp Ferman'ın kucağına zıplamıştı. Ferman da sendeleyerek yürüyordu. Odaya çıktıklarında Ferman Beliz'i yatağa bırakıp pijamalarını getirmeye gitti. Ama geldiğinde bambaşka bir manzarayla karşılaşmıştı.

Beliz'in üzerinde son derece seksi bir gecelik ve dudağında yeni sürüldüğü belli olan kırmızı bir ruj vardı. Toplu olan dalgalı saçlarını açmış, bakışlarını Ferman'a dikmişti. Ferman ise öylece Beliz'e bakıyordu. Beliz ona yaklaşınca sertçe yutkundu. Beliz ise Ferman'ın gömleğinin düğmeleriyle meşguldü. Daha az önce ayakta dahi duramayan kadına ne olmuştu böyle...?

"Sıcak oldu da biraz..." "H- Hı hı..." "Manzaranı güzelleştirmek istedim. Olmuş mu?" "Ç-Çok güzel olmuş." "Neden şaşırdın bu kadar? Daha önce defalarca yattık..." "Her gördüğümde biraz daha güzelleşiyorsun. Kendimi tutamıyorum." Beliz Ferman'ın gömleğini sıyırırken iyice dudaklarına yaklaştı. "Tut diyen kim?" Ferman birden dayanamayıp Beliz'i kalçalarından tutup kucağına aldı ve dudaklarına yapıştı. Beliz de karşılık veriyordu ki Ferman Beliz'i hızlıca yatağa atıp üzerine çıktı ve çekmeceye uzandı. Kelepçeleri alıp onu bir hamlede yatağa kelepçeledi. Çok sarhoş olduklarından ikisininde gözü dönmüştü resmen. Beliz dudağını ısırdıkça Ferman dahada çok azıyordu. Birden Beliz'in üzerindeki geceliği parçalayarak kenara attı. Beliz inlemişti. "Ahh..." "Özlemişim..." Ferman bir süre karşsındaki çırılçıplak Beliz'i süzdü. Baş parmağını göğüzlerinin arasında gezdirerek tam göbek deliğinin orada durdu. Yeniden çekmeceye uzanıp göz bandını aldı ve Beliz'in gözlerini bağladı. "Ferman..." "Uzun zaman olmuştu." Ferman kemerini ve pantolonunu bir çırpıda çıkarıp attı. Daha sonra Beliz'in üzerine çıktı ve boynuna yöneldi. Bir yandan da erkekliğini Beliz'in kadınlığına sürtüyordu. Beliz çoktan inlemeye başlamıştı. "Immh..." Ferman boynundan sonra dudaklarını yavaşça birkaç saniye öptü ve göğüslerine geldi. Bu zamana kadar sakin davranmıştı ama hızlanmaya karar vermiş olacak ki çok hızlı bir şekilde Beliz'in göğüslerine gömüldü. Belizden yüksek sesli bir inilti çıkmıştı. Ferman bir yandan da boxerın üzerinden kabarmış olan erkekliğini hızlıca Beliz'e sürtüyordu. "Ahh... Ferma- ahh.." Ferman yalayarak aşağıya indi ve Beliz'in kadınlığına gelip sertçe yalamaya başladı. Beliz bundan çok etkilenmişti. Refleks olarak bacaklarını kapasada Ferman hızlıca açıp daha hızlı bir şekilde yalamaya devam ediyordu. Beliz gözleri kapalı olduğundan daha da fena oluyordu. Elleri kelepçeli olduğundan çarşafı dahi sıkamayarak iyice deliriyordu. "Ahhh! Ferman aç şunları..." "Daha değil." Ferman yalamaya devam edince Beliz birden titreyerek Ferman'ın ağzına boşaldı. Ferman hepsini yalayıp yeniden yukarı yöneldi ve önce göz bandını, sonra kelepçeyi çıkardı. Beliz birden Ferman'ı altına alarak boxerını çıkartıp attı ve hızla erkekliğini yalamaya başladı. Ferman güçlü bir şekilde inlemişti. "Beliz..." Beliz duymazdan gelerek devam edince Ferman dayanamaıp Beliz'i altına aldı ve sertçe içine girdi. Beliz'in kadınlığı dar olduğundan canı acımış ve hafifçe gözleri dolmuştu. Ferman hızlı bir şekilde git gel yaparken Beliz tırnaklarını Ferman'ın beline geçirdi. Neredeyse kanatmıştı ama ikiside umursamadan devam etti. "Bir- ahh! Birdahakine kelepçeyi görürsün sen!" Ferman bir kahkaha attı ve Beliz'in dudaklarına yapıştı. "Sabırsızlıkla bekleyeceğim güzelim." Bunu söyledikten sonra gitgellerini arttırdı.

Bir süre sonra Beliz'i üzerine çıkarıp zıplatmaya başladı. Beliz bu pozisyonu her ne kadar sevsede hep ilk başlarda canı yanıyordu ama bunu umursamayacak kadar sarhoş olduğundan dahada hızlandı. Bu ani hamleyle ikiside boşalmıştı... Beliz yorgunlukla kendini Ferman'ın üstüne atıp göğüsüne bir öpücük kondurmuştu. Ferman nefes nefese gülümseyerek Beliz'in saçlarını okşadı. "Teşekkür ederim bebeğim..." Beliz başını kaldırıp Ferman'ın dudaklarına yapıştı. Uzun ama sakin bir öpcüükten sonra ayrıldılar. İkiside çok yorgun olduğundan Ferman Beliz'i göğüsüne yatırıp alnına bir öpücük kondurdu. "İyi geceler bebeğim." "İyi geceler..."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 03, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

One Shot +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin