Tanışma

16 2 2
                                    

Melis (Bugün üniversite sınavına girecektim.Çok heycanlıydım.Hemen üstüme crop ve
altımada pantolon giydim çantamı alıp evden çıktım.2 saat sonra Sınavdan çıkmıştım çok merak ediyodum nasıl bi puan aldığımı. 1 ay sonra Sonuçlar açıklanmıştı. Ve istediğim yere gidebilecektim. Bavulumu hazırlayıp abim ve ikizimle vedalaşıp yola çıktım. 1 saat sonra istanbula geldim. Satın aldığım eve gelmiştim.Abim evi önceden hazırlamıştı, evi çok beğendim.Evi temizleyip bavulumu yerleştirdim.Ben bunları yaparken çok yorulmuştum saatin farkında değildim, yorgun olduğum için yemek şipariş ettim, yemegimi yeyip direk yattım. Sabah alarmın sesiyle uyandım hızlıca banyoya gitip rutin işlerimi hallettim. Hemen giysi dolabının yanına geldim. Ve üzerime bunları giydim.

Saçımı açtım ve hemen kahvaltı yapmaya karar verdim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Saçımı açtım ve hemen kahvaltı yapmaya karar verdim. Tam kahvaltıyı toplarken ikizim Gökçe ardı
"Melis:Efendim gökçe
Gökçe:Nasılsın ikizim rahatmısın?
Melis:İyiyim ve rahatım gökçe, sizi çok özledim
Gökçe:Bizde seni çok özledik,evden çıktınmı?
Melis:Yok şimdi kahvaltıyı topluyorum birazdan çıkıcam
Gökçe:Tamam ozaman sen vakit kaybetme ben şimdi kapatıyorum okuldan çıkınca beni ara
Melis:Tamam gökçe sizi çooook öpüyorum hadi baaay
Gökçe:Baybay aşkım."
Gökçe tlf kapattıkdan sonra mutfağı toplayıp evden çıktım. Şuan okula giriş yapmıştım, bütün herkesin gözü üzerimdeydi. Çok utanmıştım, sınıfımı öğrenmek için müdürün odasına doğru yürüyodumki iki tane kız bana bişey sordular "Sendemi okula yeni geldin?" Sanırım onlarda benle yenilerdi " Evet galba sizde yeni geldiniz." Kızlardan biri" Evet, ozaman tanışalım ben aysude bu yanımdaki kızda berfin." İkisinide çok sevmiştim." Bende melis, tanıştığıma memnun oldum." İkisi birden " bizde."dediler.
Beraber gidip sınıflarımızı öğrendik üçümüzde aynı sınıftaydık çok mutlu olmuştuk. Dersler sonunda bitmişti evden saat 9 da çıktım şimdide 5 te çıkıyoduk, galiba kızların kalacak biryerleri yoktu bunu anlayınca kızlara "Hadi gelin bende kalın zaten ev bomboş biraz neşelenir."dedim. Berfin"Rahatsızlık vermeyelim."dedi. Bende"Ne rahatsızlıği zaten 2 tane oda var e aynı okulada gidiyoruz benim için sıkıntı olmaz." Dedim. Bu sefer ikiside teklifimi kabul etmişlerdi. Eve gelmiştik, ben odaları hazırlıyodum,berfin yemek hazırlıyodu, aysude ise üstündekilerden kurtuluyodu. Berfinin "Yemek hazır" Sesiyleyle aşağı inmiştik,berfin makarna yapmıştı, hepimiz kurt gibi açtık yarım saatte hepimiz doymuştuk berfinle aysudeye "Berfin sen gidip odanda üsünü değiştir ve bavulunudaki eşyaları yerleştir, aysude sende bavulundaki eşyaları  yerleştir." Dedim. İkiside "Tamam." Deyip odalarına çıktılar, bende bulaşıkarı hallediyodum.5 dakia sonra tlfnuma gelen bildirim sesiyle duraksadım, elerimi yıkayıp mesajın kimden geldiğine baktığımda abim buraktan geldiğini gördüm, mesajıa baktığımda "Okuldan çıkınca niye haber vermedin?" Büyük ihtimalle gökçeye mesaj atmadığım için abime söylemiş "Abi benle beraber yeni gelen sınıf arkadaşları buldum onlarda bugün yurda yazılcaklarmış bende gelin bende kalın zaten evin içi bomboş dedim onlarda şuan bavularını yerleştiriyorlar." Dedim, abimde"İkiside kız demi?"
Dedi, bende"Evet abi berfinle aysude." Dedim abimde"Tamam şimdi 1 saatiniz var bir saatini de televiyon izleyin sonrada üçünüzde direk yatağa,iyi gecelr fıstığım." Bende"İyi gecelr abim ikizime sanada iyi geceler mesajımı ilet ." Abimde"Tamam ."bende karşılık olarak Yazdığım anda kızlar aşağıya indi ikside çok minnoş olmuşlarda. Kızlara"Bende üstümü değiştirip aşşağıya inicem sizde ozamana kadar da sevdiğim "ADA MASALI"dizisi var onu izleyin sonrada biraz sohbet edip yatarız okeymisiniz?" İkiside okey işareti yaptılar. Hemen altıma bir eşofman üstümede salaş bir tişört giydim, ve hemen aşağıya indim geldiğimde filmi bitirmiş telofonlarla uğraşıyolardı ben geldiğimde bıraktılar. Yarım saat sohbet ederken ben"Hadi kızlar yarın okula erken gidicez." Dedim. Berfin"Tamam hadi ozaman herkes odalara."deyip üçümüzde odalarımıza girdik. Ben hemen alarmı 7:00'a ayarlayıp yattım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 23, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BFF HERŞEYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin