🍀🍀🍀🍃Moira🍃
Sabah gözümü kuş cıvıltılarıyla birlikte açmaya çalıştığımda odamın kapısı öyle bir açılmıştı ki, kendimi bir anda yatakta doğrulmuş bulmuştum.
"Moira! Günaydın."
Jungkook'un odama girişiyle gözlerimi ovuşturarak ona baktım, bir yandan da korkudan kalbim ağzıma gelmişti.
"Sana da günaydın. Ama odaya böyle girilmez ya..."
Benim dediğim şeyi hiçbir şekilde takmayarak aynı enerjisiyle yanıma gelip beni kolumdan tuttu ve sürükleyerek içeri götürdü. "Kahvaltı hazırladım. Büyükanne de birazdan burada olur."
"Büyükanne mi? Onu da mı çağırdın? Nasıl?"
"Biz onunla artık arkadaş olduk sayılır. Sen onu boş ver. Hadi otur."
"Elimi yüzümü yıkayayım bari.."
Ona yan yan bakarak lavaboya doğru ilerledim. O ise hâlâ gülümsüyordu. Garip bir şekilde bu gülümseme beni korkutmuştu. Neden bu kadar enerjikti? 32 dişi görünecek kadar gülecek ne vardı?
"Hayır. Yok. Bunlar doğru değil. Ben birazdan içeri gireceğim ve Jungook orada olmayacak. Evet Moira! İnan! Hatta şu an uyanmadın bile. Birazdan uyanacaksın."
Aynada kendime bakıp ufak tokatlamalardan sonra içeri geri gittim fakat demin söylediğim hiçbir şey işe yaramamış, üstüne büyükanne de gelmişti. Büyükanne'ye sormam gereken bir ton soru vardı. Benden habersiz plan yapmanın ne demek olduğunu sormak zorundaydım.
"Günaydın büyükanne." Onlar gibi gülümsemeden oldukça ciddi bir şekilde, yüzümü de oldukça ciddi tutmaya çalışarak, Jungkook'un hazırladığı sofraya geçtim. Benim bu soğuk yüzümü görünce büyükannenin gülümsemesi de sönmüştü.
"Moira niye böyle yapıyorsun? Ne güzel buluştunuz işte." dedi. Tüm hevesi kaçmış gibi karşıma oturdu ve suratsız bir şekilde tabağını doldurdu.
"Bana yalan söylemene kızıyorum. Kitabı okuyamadım dedin. Bangtan ile konuştuğumu nasıl biliyordun o zaman?"
"Okuyan diğer gençlere sordum." diyip Jungkook'a baktı ve göz kırptı. Sonra da devam etti. "Bu kasabada o hikayeyi bir ben bilmiyormuşum meğer. Herkes biliyormuş. Ben de gidip sordum. Si Hyuk'a ulaşabileceğimi söylediler. Numarasını zar zor bulup onu aradık."
"Ne?! Si Hyuk'u da mı aradınız?"
"Evet. Beni buraya o gönderdi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Senin Sayende 2 // BTS ✅tamamlandı✅
Фанфик✔️tamamlandı !! Senin Sayende serisinin 2. kitabıdır. İlk kitabı okumadan lütfen buna geçmeyiniz !! İyi okumalar❤️ •Bu kitabın tüm hakları 7+4'te saklıdır• 08.07.2021 30.05.2023