Derita seorang anak dalam diam

9 0 0
                                    

kisah ini menceritakan kehidupan seorang gadis yang bernama isha.

gadis yang bernama isha dulunya sangat baik hati,hurmonis,perduli,dan banyak lagi.Gadis itu dulunya tiada cacat cela,namun kini gadi itu ada cacat cela yang bermaula pada umur 11thn.gadis itu mempunyai 3 adik beradik dan 1ibubapa.gadis itu bermula sakit pada umurnya11 thn dan sedikit daya ingatan ia hilang,seamasa gadis itu sakit ibu bapanya lah yang menjaganya  tetapi ibu bapa nya menjaga nya tidak iklas,dadis itu menderit sakit selama 2 thn.

Namun kini umurnya 13 thn,ia menjadi pendiam dab juga memendam rasa

Kini ingatan gadis itu mula kembali sedikit demi sedikit,dan kesihatan ia mula pulih sedikit demi sedikit.namun kini gadis itu mengingatkan masa lalu nya menggunakan gambar di telefon bimbit.
lalu gadis ni menggingatkan masa kecil nya yang cukup derita,gadis ini ia mempunya tauma yang paling teruk hingga kini.tauruma yang dimilik ki oleh gadis itu ialah bapa dan ibunya bergaduh dan ibunya selalu memukulnya dan menungjuk pisau ke arah mukanya.

kini kehidupan si gadis itu berantakkan dan juga tidak bahagia,mempunyai masalah keluaraga dan juga tidak memilikki kawan sau pun.

Gadis ini selalu menangis dan juga menumbuk dinding dengan nada yang pelahan ajar keluarganya tidak tahu.  

Akhir akhir ini gadis ini memikirkan mahu bunuh diri,lalu gadis ini juga memiliki masalah mental ia itu masaalah kemurungan,apa bila gadis ini memberitahu ke ibunya bahawa ia ada masalah mental namun ibunya tidak percaya dan juga tidak membawanya ke hospital piskologi,gadis ini mula mahu berikir mahu bnuh diri,gadis ini tidak pernah berita masalahnya kepada sesiapa pun.

lalu apabila keluarganya tidak ada dirumah,gadis ini juga pergi keluar rumah seorang diri ,gadis ini pergi ke pantai untuk melepaskan apa yang dia pendam.

Kemmudian gadis ini masuk ke dalam air pantai itu tadi,gadis ini memasukkan selurun badanya ke dalam air dengan masa yang sangat lama kemudian gadis ini mati.

lalu ada seorang lelaki yang mengangkat gadis itu ke pasir,lalu lelaki itu menelepon ambulen.

apa bila saat ambulen sudah datang lalu keluarganya juga datang.

dan kemudian keluarga nya terkejut kenapa ia mati,

lalu lelaki mengatakan,gadis ini bunuh diri.

keesokan harinya bapanya terlihat surat ada  diatas mejanya,lalu ayahnya membacanya dengan menintis  air mata.

ingat percayalah apa yang anak anda katakan

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 04, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Derita seorang anak dalam diamWhere stories live. Discover now