Реакція на Т/І

1.4K 77 26
                                    

Т/і - твоє ім'я


Перше враження


Торієль

-Ох, моя бідна дитина, він/вона дуже сильний/сильна я вірю що у моєї дитини все вийде та він/вона повернеться, додому. Ох, моя дитя.(Вона Вас по-справжньому вас любить, і турбуватися про вас! Цінуйте це.)
Санс- Хех, Малий/мала потоваришував з Папсом, а ще він/вона зміниться з моїх каламбурів. Зараз він/вона йде на пацифіста, сподіваюся йому/їй не вистачить розуму проходити геноцид.( Відноситься нейтрально, трохи підозріло. З часом ви точно станете добрими друзями)


Папайрус

-ЛЮДИНА! ВІН/ВОНА ДУЖЕ КРУТОЮ/КРУТА ВІН/ВОНА ПІШОВ/ПІШЛА ЗІ МНОЮ НА ПОБАЧЕННЯ, АЛЕ! На жаль я відкинув його/її почуття! АЛЕ ЛЮДИНА НЕ ЗВІЧАЙСЯ! І МИ СТАЛИ КРАЩИМИ ДРУЗЯМИ! ЛЮДИНІ ДУЖЕ ПОВЕЗЛО, ЩО Я ВЕЛИКИЙ ПАПІРУС ДРУЖУ З НИМ!НЬАХА НЬЯХА.

(Вважає що ви його найкращий друг)


Андайн

-Що?! Чорт! Ця людина! Він мене бісить! Заради нашої свободи я мушу його вбити! Цей подонок, з нього руйнуються мрії та надії всього підземелля! Я мушу його вбити.

(Ненавидить вас, але не хвилюйтеся після спільної тусовки станете добрими друзями!)


Альфіс


-Що? л-людина? Я не знаю що сказати... Але мені подобається за ним спостерігати...


(Вважає що ти дуже добрий/добра, хоче стати частиною твоєї пригоди).


Метатон

-Оу, Дорогуша~, завдяки душі людини я зможу підняти рейтинг свого шоу~А потім я дістану його душу і стану зіркою на поверхні!

(Йому потрібна лише твоя душа)


Напстаблук

-Він/вона дуже хороший друг ... Вибачте, я не знаю що ще сказати...

( Хороші друзі )


Азгор

-Мені доведеться вбити людину заради всіх монстрів.(Він не хоче тебе вбивати, але йому це треба зробити заради свободи монстрів)


Флауї

- черговий ідіот/ чергова ідіотка.

(Ну тут зрозуміло)

______________________________
Моя перша реакція на що зробити реакція? 


Реакція Undertale на тебеМесто, где живут истории. Откройте их для себя