Ποτε δεν μου ελειπε κατι απο την ζωη μου,ειχα ολα οσα χρειαζομουν.Οικογενεια,φιλους..ημουν παντα χαρουμενη.Ομως ολα αυτα φτανουν καποτε στο τελος ετσι; Παντα θα υπαρχει αυτος ο "καποιος" που αγωνιζεται μονο για να ισοπεδωνει την ευτυχια καποιου.
Οχι,δεν το εκαναν σε εμενα.Μακαρι να το ειχαν κανει σε εμενα.Το αξιζω περισσοτερο απο οτι το αξιζε η Sierra,η μικρη μου αδελφη.Και που ειναι τωρα;Την προσεχει ο παππους μου.Τα δυο πιο αγαπημενα μου προσωπα ειναι μακρια μου.
Μερικες φορες σκεφτομαι να παω και εγω μαζι τους αλλα δεν μπορω να στερησω απο τους γονεις μου και την αλλη τους κορη.Ηταν μια απαισια χρονια για ολους μας.Θελαμε να ξεφυγουμε αλλα το παρελθον μας "τραβουσε" παλι πισω οταν προσπαθουσαμε να κανουμε ενα καινουργιο βημα.
Εχω περασει πολλα στην ζωη μου,οπως καθε ατομο στην δικη μου ηλικια.Οι καταστασεις με εκαναν να κλειστω στον εαυτο μου,ηταν το καλυτερο που μπορουσα να κανω.Εδιωξα τους παντες απο διπλα μου ομως εμεινα δυνατη.
Μπορει μερικες φορες να θελω να φυγω απο αυτον τον κοσμο αλλα ποτε δεν προσπαθησα.Ποτε δεν ηπια χαπια για να αυτοκτονησω ή κατι τετοιο.Παντα ελεγα πως υπαρχουν και αλλα πραγματα που μπορουμε να ξεσπασουμε εκτος απο τον εαυτο μας.
Ετσι,αποφασισαμε να φυγουμε απο Ελλαδα και να παμε να μεινουμε εξωτερικο με τον θείο μου ή αλλιως τον αδελφο της μαμας μου.Οι οικογενεια του ηταν αρκετα πλουσια και επισης στεναχωρημενοι για τον θανατο της Sierra.Ξερω,με πληγωσε πολυ ο θανατος της αλλα λογικο δεν ειναι;
Φαινοταν παντα χαρουμενη.Ειχα καταλαβει οτι κατι ειχε συμβει ομως ποτε δεν περιμενα να γινει αυτο.Θυμαμαι εκεινη την ημερα σαν να ηταν χθες..
•Throwback•
Ειχα μολις γυρισει απο το σινεμα με την Sierra.Σημερα ειχε πρεμιερα το '50 shades of grey' και οπως καθε καινουργια ταινια που βγαινει δεν ηθελε να το χασει.
"Adelaine.." μου ειπε με εναν γλυκο τονο στην φωνη της.Γυρισα και την κοιταξα περιμενοντας να μου πει τι την απασχολουσε.
"Το ξερεις παντα πως ηθελα να πεταξω ετσι;" μου ειπε ενω αμεσως χαμογελασα.Και φυσικα το ηξερα..μου το ελεγε απο τοτε που ηταν 8 χρονων και εγω 11.Ετσι,κουνησα καταφατικα το κεφαλι μου."Παω να βαλω κατι πιο ανετο και ερχομαι να παραγγηλουμε πιτσα απο η μαμα και ο μπαμπας θα αργησουν σημερα" της ειπα και κατευθυνθηκα προς το δωματιο μου. [...]
YOU ARE READING
Another Way Out
FanfictionΠως γίνεται να ερωτευόμαστε πάντα τους λάθος ανθρώπους; Πως γίνεται να ερωτευόμαστε τον ίδιο τον διάβολο μέσα σε μια πόλη γεμάτη αγγέλους; Όλοι είμαστε φτιαγμένοι από τα δικά μας σπασμένα κομμάτια.Γιατί; Γιατί είμαστε πληγωμένοι απο την αρχή. Έτσι ν...