Mám problém.Jsem zamilovaná.Normálně bych to oslavovala ale tentokrát ne.Ten kluk se jmenuje Gabriel.Chodí k nám do školy,je to rozený lamač dívčích srdcí a otáčí se za každou sukní.Vymetá s každou holkou,ale těm je to pochopitelně jedno.
Nádherný slunný den.Sluníčko mě šimrá po tváři skrze žaluzie.Probouzí mě a já vstávám a jdu se připravit do školy.
Ve škole je to hrůza a utrpení.Jsem něco jako královna školy,ale co si budeme nalhávat,i já mám své slabiny.Mám nulové sebevědomí co se týče kluků.Nikdy jsem žádného neměla i když jich o mě usilovalo stovky,ale prostě to nějak nevyšlo.Toho dne do mě na chodbě na chodbě vrazil Gabriel.
- ,Nemůžeš koukat na cestu?!‘ vypálil na mě
- ,Já se koukám na cestu oproti tobě‘ změřila jsem ho pohledem a odpudivě se na něj podívala,dělala jsem,že mě nezajímá
- ,Hele,myslím,že jsme se neseznámily nejlíp,jsem Gabriel a ty?Krásko?‘
- ,Jsem Sofie,jinak děkuju za kompliment,ale teď už musím jít,kdyžtak jindy‘
- ,Napíšu ti večer,tvůj facebook mám‘ mrkl na mě a odkráčel si
Musí být úplně blbý jestli si myslí,že nevím jaký je děvkař i když jsem se do něj zamilovala.
To co slíbil,splnil.Večer mi napsal.
- Ahoj krásko,nechceš někdy někam zajít?;)
- Ahoj,neznáme se,není to dobrý nápad
- Ale no tak Sofi,nezajdeme zítra na brusle?
- ,Ok,budu tam hned po škole
- Super už se těším:*
Hned jsem vypla facebook.Co to dělám?!Nesmím se zahazovat s takovým děvkařem jako je Gabriel.Vím jak to skončí.Vyspí se se mnou a pak mě odkopne jako ostatní holky.
ODPOLEDNE NA BRUSLÍCH
- ,Moc ti to nejde Sofi‘ začal se zase smát když jsem už asi po padesáté spadla
- ,Nesměj se mi furt,nikdo není dokonalý‘
- ,Já jo‘ sobecky si odfrkl a pomohl mi vstátKdyž jsme se loučili chtěl mě políbit.Uhla jsem a dala mu pusu na tvář.Nechci se s ním líbat a bojím se.
Přijdu domů a jako první jdu na facebook.Když uvidím nový příspěvek od Gabriela tak pukám zlostí.Je ve vztahu s nějakou holkou.Zase,že já kráva naivní jsem mu věřila a to jsem ho i políbit chtěla.Vypnu vše a jdu se učit abych se nějak rozptýlila.
DALŠÍ DEN VE ŠKOLE
- ,Ahoj krásko zrovna jsem tě hledal‘ stojí u mě skříňky bezva
Akorát jdu ze školního bufetu a v ruce mám malinový dort.Byl drahý ale za to co jsem udělala na sebe budu pyšná do konce svého života.
- ,Ahoj já tebe taky,mám pro tebe dárek‘ mile se směju
Oči se mu rozzáří nadšením
- ,Jaké?‘
Moje ruka vystřelí k jeho obličeji i s dortíkem a rozmaže se mu úplně všude,nevynechám ani oblečení.Všichni na chodbě na mě koukají a začínají se mu smát.Gabriel tam stojí jako socha a i když má na obličeji kus dortu tak vím že bledne hanbou.K mému výkonu dodám
- ,To je ode mě a od tvých bývalek,mám tě pozdravovat‘ mrknu na něj a škodolibě se usměju.Otočím se na podpadku a kráčím chodbou kde na mě lidi koukají a tleskají mi.Všichni Gabriela nesnáší,ale nikdo není tak ostrý jako já aby mu to dal na jevo.Ten den jsem byla opravdová královna.
EPILOG
Nakonec ho pustila k vodě.Byla úplně stejná jako on.Táhla to s nim a s dalšíma dvěma klukama.Nepřála jsem mu to,ale věřím na to,že na každou svini se vaří voda.
Promiňte za vulgární výrazy,snad vám to nevadí.Jinak věnováno Báře S. děkuju za vše:3
ČTEŠ
Krátké Milostné Příběhy
Romance„Za jednu minutu člověk pozná, zda se mu někdo líbí, za hodinu pozná, zda by jej dokázal mít rád či milovat, za jeden den zjistí, jestli by s tou osobou dokázal strávit celý život...ale poté trvá celý život než na tu osobu zapomene." Krátké příběhy ...