1

9 2 0
                                    

/1993/

" Kau nak sangat kahwin dengan dia kan, kau berambus dari rumah ni! "

Hyesung memeluk kaki eommanya sambil menangis.

" Eomma... Jangan macam ni eomma.. habis tu Hyesung nak tinggal mana eomma "

Pn. Choi menarik kakinya.

" Kau tinggal la dgn keluarga orang susah tu, kau nak sangat kan kahwin dengan dia! Kau dengar sini baik - baik ye, kau bukan lagi anak aku!! Kau keluar sekarang, kau keluar!! "

Pn. Choi mengheret Hyesung keluar daripada rumah agam milik mereka. Sejak ayahnya meninggal dunia, eommanya sangat membenci Hyesung dan menanggap Hyesung membawa bala dalam hidupnya.

Dengan keadaan hujan lebat, Hyesung  keluar daripada rumah itu.

" Kau jangan berani berani datang balik ke rumah ni! " kata Pn Choi setelah menghalau anaknya keluar daripada rumah.

Hyesung meninggalkan perkarangan rumah dengan perasaan hiba, disinilah dia membesar dengan kasih sayang yang cukup sehingga hari kejadian bapanya meninggal dunia, tiada lagi perasaan sayang ibu kepada seorang anak.

Kakinya melangkah tanpa arah tuju sehingga ada seorang lelaki menjemputnya.

" Hyesung.. "

Hyesung kembali menitiskan air mata setelah melihat kekasih hatinya.

" hyesung apa jadi ni?"

" Rowoon...eomma dah halau saya..saya tak tau nak duduk mana "

Rowoon memeluk Hyesung.

" gwenchana, hyesung duduk dengan rowoon ,kita kahwin ye? "

" betul ni awak boleh bahagiakan saya? "

Rowoon mengelap air mata Hyesung.

" Saya janji saya akan bahagiakan awak, dengan anak kita "

Rowoon memegang perut Hyesung yang sedang hamil membawa anaknya berusia 7 minggu.



My Lifeless [MYG]Where stories live. Discover now